Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

TimAllOver

TimAllOver

• Lid sinds 21 april 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 april 2014
  • 22:56

Hai, ik zit al een tijdje te denken om mijn Nexus 5 te rooten. Met name voor een custom kernel met Knock/tap 2 wake functie (vind het een geweldige toevoeging en dat het niet op de nexus 5 zit vind ik het enige ‘nadeel’ van het toestel- dat en slowmotion video.)
Ik heb deze onderneming als eens eerder geprobeerd op mijn vorige toestel, een HTC Desire S, hierbij kwam ik niet voorbij het unlocken dus ik ben niet erg zeker of ik het allemaal wel goed kan.

Ik heb eigenlijk meerdere vragen, maar met name wil ik weten of ik na het rooten nog steeds van de ING applicatie voor mobiel bankieren gebruik kan maken. Ik heb gehoord dat dit na het rooten niet meer kan, en dat is toch wel een factor die voor mij erg mee speelt.

Verder zou ik graag willen weten;
- Is het, indien ik toch terug wil, mogelijk om de nexus 5 te unrooten en zo ja, hoeveel tijd gaat daar in zitten?
- of een custom kernel makkelijk te installeren valt, en welke van deze een tap2wake functie heeft. En of iemand hier al ervaring mee heeft. Werkt het echt goed op een nexus 5 of is het het rooten niet waard? Want dat is mijn voornaamste reden.

TL DR; Zou graag willen weten of internet bankieren (ING) nog werkt na rooten, welke kernels tap2wake bevatten en of unrooten mogelijk/moeilijk is.

Heel erg bedankt!

Gr.
Tim

HTC Desire S - gebutst, gebarsten
LG Nexus 5 - krasloos

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 21 april 2014
  • 23:17

1:ing hier in belgie werkt perfect met root.
2:welke kernel met double tap heb ik je een link gestuurd in het topic over kernels.in sommige roms zit het ook ingebakken bv purity.
3:je kan super makkelijk terug naar stock.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren