Dat is juist goed.
Pas opladen als de accu (bijna) leeg is , dat is slecht.
De huidige accu technieken laten het ook toe om even bij te laden. M.a.w. even een uurtje bijladen zonder dat hij helemaal vol gaat is ook geen enkel probleem. Je kan er heel flexibel mee omgaan. Alleen (zoals pklijzing al zegt) helemaal leeg vindt de huidige accu niet prettig. Als het een keertje in de zoveel tijd gebeurd is het niet zo erg, maar maak er geen routine van.
Maar goed dat ik het dus gevragen heb.
Altijd gedacht dat je hem helemaal leeg moest laten gaan alvorens je hem weer op ging laden. niet doen dus.
Bedankt
carpachio
Maar goed dat ik het dus gevragen heb.
Altijd gedacht dat je hem helemaal leeg moest laten gaan alvorens je hem weer op ging laden. niet doen dus.
Bedankt
Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.
Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.
Ik heb zelf ook de accu nooit helemaal leeg op een dag maar goed, geen probleem.
Ook andere accu's zoals die in heftrucks mogen ook niet helemaal leeg zijn, zelfde verhaal, alleen tussentijds bijladen lijkt met niet zo goed voor die accu's waar je regelmatig de accu vloeistof moet controleren.
Nexus 5 black 16GB
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Vraagje,
Is het ‘schadelijk’ voor de batterij van de nexus 5 als je hem oplaad als hij nog niet helemaal leeg is? (30% bijvoorbeeld)
Ik laad hem snachts op, maar dan zit ie nog op 30%. niet genoeg voor de volgende dag.