Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

stitch

stitch

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2014
  • 21:53

Ik heb sinds kort een nexus 5…dit bevalt tot dusverre prima of 1 dingetje na!!

Mijn vraag is als volgt:
Ik heb een VW met een radio (discover media) met bluetooth. Verbinding maken en bellen en gebeld worden gaat prima maar ik kan mijn contacten vanuit mijn telefoon niet importeren op deze radio. Met mijn oude telefoon een windows 6 toestel of een samsung s2 en iphone 4s doen dit allemaal wel.
De instellingen van de nexus 5 en de samsung s2 zijn gelijk. Contacten zijn in alle gevallen op de sim. Maar toch krijg ik ze niet te zien op de radio.

Iemand een idee waar ik iets niet goed doe of heeft iemand deze ervaring ook?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 22 januari 2014
  • 11:08

ik heb een htc one met een developer Edition stock play rom is in het principe het zelfde al een nexus 5.
op het moment dat je hem aanmeld op de autoradio krijg je een berichtje dat de radio toegang wil krijgen tot de kontackten op de simkaart dit is alleen bij een nieuwe aanmelding let op !! de melding verschijnt maar heel even.
vervolgens heb je nog instellingen in bleutooth bij het aangesloten apparaat daar zou je ook nog even kunnen kijken naar de mogelijkheden maar daar had je waarchijnlijk al gekeken.
wat je ook nog kunt proberen is in personen instellingen inporteren/exporteren wisselen of zichtbare contacten alle contacten aanvinken en hem opnieuw aanmelden op de radio michien ziet de radio ze dan wel.

Bewerkt (22 januari 2014 11:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren