Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

delano_hofwegen

delano_hofwegen

• Lid sinds 20 augustus 2013
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 22 december 2013
  • 23:22

Na lang wachten heb ik een aantal weken geleden de Nexus 5 mogen ontvangen.
Ik ben er heel erg blij mee, klaag ik er, in tegenstelling tot mijn vorige telefoons, niet over en kan ik hem echt iedereen aanbevelen!

1. Helaas heb ik steeds vaker dat mijn camera niet (meer) werkt.
Het is vaak dan zo, dat hij plotseling niet meer werkt wanneer ik de camera applicatie open, of via een andere appplicatie zoals Snapchat, Instagram etc.

2. Soms wanneer ik mijn toestel wel eens uit wil zetten, en ik dan druk op de ontgrendelknop en vervolgens klik op uitschakelen, schakelt hij dan niet altijd uit, maar start soms gewoon opnieuw op.
Op mijn vorige toestel (LG Optimus L9) zonder stock Android (4.1) kan ik selecteren om opnieuw op te starten of uit te schakelen. Dit zit (bij mij) niet op het toestel, dus verwachtte ik niet dat hij opnieuw opstart wanneer ik op uitschakelen klik.

3. Helaas twijfel ik ook aan de kwaliteit van het geluid tijdens het bellen. Ik hoorde het van mijn broer en vader en vroeg later ook aan andere met wie ik belde, of het geluid wel zuiver was. Hun antwoord was ook nee.
Met mijn vorige toestel (De LG Optimus L9) had ik direct bij de levering van het nieuwe toestel ook dit probleem maar was het vele malen erger, na vervanging toestel was het geluid prima.

4. Tot twee keer (andere dagen) toe, is mijn wekker af gegaan, die ik de avond er voor uit had gezet omdat het eenmalig op (bijvoorbeeld vrijdag) niet nodig was. Bij de eerste keer dacht ik dat het aan mij lag, later checkte ik uiteraard dubbel, maar werd ik toch weer vroeg gewekt. De kans dat het aan mij ligt is uiteraard groter, dan dat het aan het toestel kan liggen, maar misschien is het bekend?

Ben ik de enige met deze problemen, ligt het echt aan dit enkele toestel, of liggen deze problemen gewoon aan mij (dat kan best)?

Bijlage:

Bewerkt (22 december 2013 23:26) | update
arieos

arieos

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 283
  • Reputatie 0
  • 24 december 2013
  • 01:36

Heb zelf ook problemen me Wifi verbinding werkt vaak niet gps werkt al helemaal voor geen meter al heb ik wel een fix is die na een paar seconden weer weg. Kortom nooit meer LG voor mij heb alleen maar slechte ervaringen na 3 LG telefoons te hebben gehad.

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 24 december 2013
  • 13:21

Wat die camerafout betreft kan je misschien keer de cache legen bij apps.En dan u telefoon herstarten.

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 24 december 2013
  • 13:23

Bij apps dan bij alles camera zoeken en gegevens wissen.

delano_hofwegen

delano_hofwegen

• Lid sinds 20 augustus 2013
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 27 december 2013
  • 17:18

angelo35
Wat die camerafout betreft kan je misschien keer de cache legen bij apps.En dan u telefoon herstarten.
angelo35
Bij apps dan bij alles camera zoeken en gegevens wissen.

Angelo, bedankt voor de tip. Na het wissen van de cache is dat probleem niet meer voorgekomen.

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 27 december 2013
  • 20:35

Wat het afsluitmenu betreft in de stockrom is het wat pover dat klopt.
Bij custom roms heb je natuurlijk wel al die opties voor afsluiten en opstarten etc.
En wat geluid betreft normaal met de laatste update 4.4.2 zou dit moeten beter zijn.Moest je een custom rom gebruiken kan je bv dsp manager gebruiken of viperdroid voor u geluid.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren