Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bokkie1978

bokkie1978

• Lid sinds 06 oktober 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2014
  • 20:06

Hoe doe je dat? Om zolang met de batterij de te doen?

Ik heb nog steeds een standaard nexus 5 dus standaard rom en kernel.
's ochtends om 7.00 gaat ie van de lader en als ik rond 23.00 naar bed ga heb ik nog 50% over.

Ik kijk dan in bed nog youtube en een paar news sites, wat ook ongeveer nog 10 a 20% van de batterij wegtrekt, en dan moet ie voor de volgende dag echt wel weer aan de lader.

Wifi gaat via Tasker standaard uit bij mij zo gauw ik uit huis ga. En voor de rest doe ik een beetje facebook, twitter etc.

Graag zou ik dus willen weten hoe het kan dat jij bijna drie dagen op een batterij lading doet.

Nexus 5
Nexus 9

Eerde

Eerde

• Lid sinds 18 mei 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2014
  • 20:31

Net gaan laden omdat ik <30% ging, maar had 86 uur totaal gegaan+tegaan.
OOk mijn Nexus is standaard, kernel etc.

Zuinig ben ik niet qua apps, nova launcher en Gallexy S5 voor mooie effecten (vreet ~18%).
4G + lokatiediensten, zoals ik al schreef.
Het scherm heb ik ook weer wat helderder gezet en ook weer naar 1 minuut tot afsluiten ipv 30 seconden (vind ik te kort).

Dat ik er 86 tot 100 uur mee kan doen is omdat ik slechts een keer of 6-8 per dag hem even gebruik voor enkele minuten, heel soms een paar Youtube flimpjes of navigatie oftewel als ik de snelheid van 4G nodig heb buiten de deur.
Voor de rest gebruik ik Jolla/Sailfish ernaast en de Nokia N9 heb ik maar eens uitgezet

Wel heb ik nu Facebook, Yandex en een battery app ge-delete want die kan je niet uitzetten enkel deleten (tip van LittlePeli).

“Never a dull moment”

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren