Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

igor_bollaert

igor_bollaert

• Lid sinds 03 november 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 november 2013
  • 00:14

Hallo iedereen,

Op vraag van de moderator Sander maak ik hier even een nieuw topic aan.

Ik wou zelf een Nexus 5 32GB en deze is in Nederland en België (nog) niet beschikbaar dus,… Roadtrip!
Je kan em bestellen bij notebooksbilliger.de voor de prijs van €430 en ophalen in Düsseldorf.
Helaas is hij daar op dit moment ook niet op voorraad maar je kan hem wel gewoon bestellen. Ik informeer deze week nog even wanneer ze het toestel terug op voorraad verwachten te hebben.

Aangezien ik altijd aan m'n mede-Androidmens denk wil ik gerust een paar bestellingen verzamelen en deze gelijk meenemen.

Nou heb ik zelf nog nooit zo'n groepsaankoop georganiseerd dus als er iemand kan uitleggen hoe dat het makkelijkst te organiseren is met betalingen en afleveren enzo dan hoor ik het graag.

Ik ben kom zelf uit de buurt van Antwerpen dus als ik langs je voorbij rijdt op weg naar Düsseldorf moet het wel te doen zijn om iets af te spreken.

In de eerste plaats zou ik een adres in Duitsland moeten hebben om de bestelling te kunnen plaatsen maar daar kon iemand hier op het forum misschien al mee helpen.

Wie interesse heeft geeft maar een brul dan hou ik jullie op de hoogte hoe het verder gaat.

EDIT: Inmiddels is de geadverteerde prijs gestegen naar 450€ en is het nog lang niet zeker of de Nexus 5 32GB wel beschikbaar zal worden bij deze winkel. ik onderzoek momenteel andere manieren. I'll keep you posted!

Bewerkt (7 november 2013 08:13)
broesie

broesie

• Lid sinds 22 december 2012
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 5 november 2013
  • 01:55

igor_bollaert
Hallo iedereen,

Op vraag van de moderator Sander maak ik hier even een nieuw topic aan.

Ik wou zelf een Nexus 5 32GB en deze is in Nederland en België (nog) niet beschikbaar dus,… Roadtrip!
Je kan em bestellen bij notebooksbilliger.de voor de prijs van €430 euro en ophalen in Düsseldorf. Helaas is hij daar op dit moment ook niet op voorraad maar je kan hem wel gewoon bestellen. Ik informeer deze week nog even wanneer ze het toestel terug op voorraad verwachten te hebben.
Aangezien ik altijd aan m'n mede-Androidmens denk wil ik gerust een paar bestellingen verzamelen en deze gelijk meenemen.
Nou heb ik zelf nog nooit zo'n groepsaankoop georganiseerd dus als er iemand kan uitleggen hoe dat het makkelijkst te organiseren is met betalingen en afleveren enzo dan hoor ik het graag.
Ik ben kom zelf uit de buurt van Antwerpen dus als ik langs je voorbij rijdt op weg naar Düsseldorf moet het wel te doen zijn om iets af te spreken.
In de eerste plaats zou ik een adres in Duitsland moeten hebben om de bestelling te kunnen plaatsen maar daar kon iemand hier op het forum misschien al mee helpen.
Wie interesse heeft geeft maar een brul dan hou ik jullie op de hoogte hoe het verder gaat.

Als ik de site bekijk, zenden ze enkel op voor zakelijke klanten: http://www.notebooksbilliger.de/infocenter/versandkosten
Op dit moment staat bij beschikbaar: Levering nog onbepaald… Mij mag je me gerust meenemen… (Ik woon tegen Sint-Niklaas)

Bewerkt (5 november 2013 01:58)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6216
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 5 november 2013
  • 09:09

Zoals ik het zie is het nog niet zeker of ze de 32 GB-variant wel krijgen. Gisteren waren ze er nog mee bezig:

Wir klären gerade ab, ob und vorallem wann wir die bekommen könnten.

igor_bollaert

igor_bollaert

• Lid sinds 03 november 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 november 2013
  • 13:28

pklijzing
Zoals ik het zie is het nog niet zeker of ze de 32 GB-variant wel krijgen. Gisteren waren ze er nog mee bezig:

Had je die info op hun site gevonden of had je hen reeds gecontacteerd??
Edit: op het forum melden ze inderdaad dat er nog geen exacte levertermijn voorop gesteld kan worden. Bovendien is de prijs van hettoestel al verhoogd naar €450 sinds vandaag.

Bewerkt (5 november 2013 13:33)
broesie

broesie

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 5 november 2013
  • 16:04

igor_bollaert
pklijzing

Had je die info op hun site gevonden of had je hen reeds gecontacteerd??
Edit: op het forum melden ze inderdaad dat er nog geen exacte levertermijn voorop gesteld kan worden. Bovendien is de prijs van hettoestel al verhoogd naar €450 sinds vandaag.

Die info was van hun site, 450 euro voor de 32GB, dat heb ik gerust er voorover :p

broesie

broesie

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 5 november 2013
  • 17:47

pklijzing

Als ze het toch op de website zetten, zullen ze deze wel zeker verwachten…

Patrick

Patrick

• Berichten 6216
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 5 november 2013
  • 18:00

broesie
Als ze het toch op de website zetten, zullen ze deze wel zeker verwachten…
Verwachten wel maar dat wil nog niet zeggen dat ze de 32 GB-variant ook daadwerkelijk krijgen. En als ze die krijgen is het maar net de vraag welk aantal.

broesie

broesie

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 5 november 2013
  • 18:03

pklijzing
Verwachten wel maar dat wil nog niet zeggen dat ze de 32 GB-variant ook daadwerkelijk krijgen. En als ze die krijgen is het maar net de vraag welk aantal.
Het zou wel logisch zijn vind ik, aangezien deze ook in hun playstore te vinden zijn… Of hij naar België komt is natuurlijk wel een andere vraag, aangezien wij geen playstore hebben… Ik hoop enkel dat ik niet lang nog moet wachten achter de 32GB versie…

Patrick

Patrick

• Berichten 6216
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 5 november 2013
  • 18:06

broesie
pklijzing
Het zou wel logisch zijn vind ik, aangezien deze ook in hun playstore te vinden zijn… Of hij naar België komt is natuurlijk wel een andere vraag, aangezien wij geen playstore hebben… Ik hoop enkel dat ik niet lang nog moet wachten achter de 32GB versie…
Maar dat hij in de Play Store staat wil toch niet zeggen dat deze ook in de winkels verkrijgbaar zal zijn? Waarom denk je dat andere winkels alleen maar voor de 16 GB-variant adverteren?

broesie

broesie

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 5 november 2013
  • 18:09

pklijzing
broesie
pklijzing
Maar dat hij in de Play Store staat wil toch niet zeggen dat deze ook in de winkels verkrijgbaar zal zijn? Waarom denk je dat andere winkels alleen maar voor de 16 GB-variant adverteren?

Als dit het geval zou zijn, vraag ik me af hoe wij (NL+BE), ooit aan een 32GB model kunnen geraken… Ik heb geen kennissen of familie die in Frankrijk of in Duitsland wonen (aangezien men een duits of frans adres moet opgeven voor de playstore)… En via Amazon kopen, betrouw ik ook zo echt niet…

Ps: het wordt tijd dat google ook devices integreert in onze playstore… Alsook, als ik naar www.google.be/nexus ga, staat daar nog steeds de Galaxy Nexus, men loopt toch heel wat achter…

Bewerkt (5 november 2013 18:17)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren