Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

daf55

daf55

• Lid sinds 04 november 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 17 december 2013
  • 22:20

Ik heb sinds vanmiddag een Nexus 4. Wat een gaaf toestel! Ook goede en snelle service van de webwinkel uit Groningen!

Ik pakte hem uit met versie 4.2, en aan het eind van de middag zit er nu 4.4.2 op! Alles keurig netjes OTA. Nu wennen aan de diverse veranderingen tov mijn Samsung S Advance (ga zo mijn onderschrift even aanpassen…)

Op die Samsung kon je door even op de uitknop te drukken het Mobiele Internet aan en uitzetten. (Mobiele gegevens) Die optie mis ik! Wel diep in de instellingen is het te vinden, maar niet snel even. Waar kan ik dat vinden? Of moet ik daar een App voor gebruiken?

Hetzelfde geldt voor GPS, waar kan ik dat vinden?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6040
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 18 december 2013
  • 07:03

Als het goed is, maar weet het niet zeker want heb geen vanilla Android, kun je als je met je vinger links op de notificatiebalk naar beneden trekt je notificaties zien. Maar als je je vinger rechts op de notificatiebalk naar beneden trekt krijg je een quick settings panel.

De blokken in deze quick settings kun je aanpassen in de instellingen (settings / interface / quick settings panel, weet niet hoe dit in het Nederlands wordt vertaald). Maar standaard staat daar al GPS en mobiele gegevens tussen (het netwerk symbool met in mijn geval ‘vodafone’ er onder)

edit: ik hoor net dat de quick settings balk op de N4 tevoorschijn komt wanneer je met 2 vingers de notificatiebalk naar beneden trekt (ipv aan de rechterkant), en dat je deze settings niet kunt aanpassen op stock Android.

Bewerkt (18 december 2013 10:15) | aanvulling
daf55

daf55

• Lid sinds 04 november 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 19 december 2013
  • 05:16

Aha! Je hebt me wel verder geholpen. Dat met 2 vingers heb ik gevonden. Maar dat “locatie” ook GPS inhield ben ik daardoor achter gekomen. Mobiel internet schakelen door op de providers naam knop te drukken. Daar kan je dan aan en uit zetten. 1 stap meer dan vroeger, maar goed te doen.

Ben weer blij! Dank!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren