Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

xoun

xoun

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2013
  • 11:08

Helaas kan ik met geen mogelijkheid mijn Nexus 4 meer aan de praat krijgen. Vorige week had het toestel (met 4.3) al een paar keer last van spontane reboots bij het bekijken van foto's, maar afgelopen vrijdag gaf hij helemaal de geest. Bij het opstarten blijft ie continu in de X opstart animatie hangen tot de accu leeg is. Recovery mode werkt niet (Geen commando) en ook kan ik hem met ADB en fastboot niet benaderen als ik het toestel in de bootloader functie opstart. Mijn PC herkent wel een Android apparaat, maar niet als Nexus 4 en het commande “fastboot devices” geeft geen apparaten weer.
Het probleem lijkt sterk op de 4.3 update perikelen die ik op diverse fora lees, alleen heb ik enkele weken toch gewoon met de 4.3 versie kunnen werken. Erg vreemd allemaal.

Het toestel is uit Duitsland dus ik denk dat er niks anders opzit dan naar de Duitse Saturn te rijden waar ik hem vorig jaar heb opgehaald om hem ter reparatie aan te bieden. Of heeft iemand hier nog een briljant idee?

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 28 augustus 2013
  • 12:13

heb je het al eens geprobeerd met de toolkit van mskip ?ik had tijdje ook iets gelijkaardigs aan de hand ook plots bat plat en nie meer aan te krijgen dood android ventje ,led brande rood ,dan via die kit toch weer de stock kun flashen was wel in 3 keer want viel uit ooktijdens het flashen etc ,

xoun

xoun

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2013
  • 11:35

Bedankt voor de tip. Met die toolkit uiteindelijk de juiste drivers weten te installeren en verder met fastboot de bootloader te weten unlocken. Het opnieuw flasher lukte niet (ik kreeg een memory error en fastboot liep vast), maar het was genoeg om mijn toestel weer tot leven te wekken. Wel alle appdata kwijt, maar ik ben allang blij dat het geen paperweight is geworden.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren