Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

smoking

smoking

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 03:22

wie kan me helpen. !!!

ik heb een raar probleem met mij nexus 4.
ik heb al een tijdje dat me telefoon opgeladen is en de volgende dag in eens spontaan uit.
terwijl hij nog batterij heeft, als ik hem in de oplader doet gaat hij na 30sec weer opladen. terwijl er 50% accu capaciteit in zit.
en een aantal keren dat er nog 14% in zit. en meestal gebruik ik me telefoon niet en dan zit er zo'n groot batterij drain in.
meestal kijk ik hoever de batterij is. 90% of meer en dan gebeurd het toch weer.
ik hoop dat er iemand weet wat de oorzaak zou kunnen zijn. (het gebeurd niet elk dag zeker wel meer dan 2x per week.)

applicaties sluit ik netjes af.

ik hoop dat de batterij de oorzaak is.

alvast bedankt.

Bewerkt (23 juli 2013 04:11)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5967
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 19 juli 2013
  • 07:20

Pas aub de titel even aan: ‘N4 probleem help’ is niet echt een bondige beschrijving van je vraag

Je zou met apps als betterbatterystats (gratis te downloaden van xda) kunnen kijken of er specifieke apps batterij zuigen. Als je na een volledige reset van je telefoon dit probleem houdt dan is inderdaad je batterij niet goed.

smoking

smoking

• Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 18:32

nieuwe update zelfs weer uitgevallen met 99% battery.

ik heb met de programma getest en zie niks merkwaardig's
nu heb ik paar apps op me foon gelaten de rest verwijderd en nu valt hij niet meer uit.
3 apps in totaal wat ik er uit hebt gegooit en niemand klaagt er over dat een telefoon uit is gegaan.

ik blijft het een raar probleem vinden.

Bewerkt (23 juli 2013 04:15)
DutchDisturbed

DutchDisturbed

• Lid sinds 22 juni 2010
  • Berichten 114
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2013
  • 10:52

smoking

nu heb ik paar apps op me foon gelaten de rest verwijderd en nu valt hij niet meer uit.
3 apps in totaal wat ik er uit hebt gegooit en niemand klaagt er over dat een telefoon uit is gegaan.

Zeker, heb je al eens een factory reset gedaan? Wil soms helpen. Misschien zat er gewoon een slechte app tussen? Dan ligt het niet aan de telefoon of het aantal apps

Nexus 4, Android 4.2.2

jordi_agricola

jordi_agricola

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2013
  • 19:52

Krijg je ook wel eens (incorrect) meldingen dat de batterij bijna leeg is?
Wat je dan kunt proberen is het volgende:

Laad de telefoon helemaal leeglopen, laad hem volledig op (terwijl het apparaat aan staat). Schakel hem dan uit, leg hem 5-10 min. aan de lader en haal hem er dan weer van af. Na een paar minuten weer aan de lader leggen en dit 7-10x herhalen.

Dit zorgt ervoor dat de ingebouwde batterijmeter in Android zich beter instelt op wanneer de batterij daadwerkelijk vol is. Zo zou je betrouwbare batterijmeting moeten krijgen en zou de telefoon dus ook niet uitgaan terwijl er nog voldoende lading in de batterij zit.

smoking

smoking

• Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2013
  • 04:40

ik heb hem al een keer factory reset gedaan, dat heeft totaal niet geholpen.
het licht echt aan bepaalde apps die ik installeer de meesten apps dan gaat hij gek doen.
mocht de update 4.3 niet helpen dan ga ik hem denk ik laten repareren.
ik ben er zo blij mee maar baal er van dat hij uit gaat uit zich zelf .
ik hoop dat er iemand zal zijn die mij kan vertellen waar de oorzaken ligen.
ik hoop de batterij.
en van de andere reactie zover ik weet is de melding van de batterij goed ik heb geen 1 keer foute indicatie gehad.
als ik hem aan doet moet ik hem eerst aan de lader doen anders gaat hij moeilijk aan.

DutchDisturbed
smoking

Zeker, heb je al eens een factory reset gedaan? Wil soms helpen. Misschien zat er gewoon een slechte app tussen? Dan ligt het niet aan de telefoon of het aantal apps

roos_terlouw

roos_terlouw

• Lid sinds 25 februari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2014
  • 17:23

Hi!
Je bent niet de enige waarbij dit gebeurt. Ik heb net een maand mijn Nexus 4 en hij is nu al een keer of vier uitgevallen. Batterij is hier ook nog gewoon vol, geeft ook geen melding. Heeeeeeel vreemd en hartstikke balen, blegh. Denk dat ik maar weer eens ga bellen.

daf55

daf55

• Lid sinds 04 november 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2014
  • 09:29

Sinds de update naar 4.4.2 is het bij mij niet meer voorgekomen, dus wellicht even kijken of je al op de laatste versie zit?

Ik heb hem nu ook geroot, en dat werkt nog beter allemaal zo. geen overbodige dingen, geen advertentie meer e.d. Helemaal blij mee!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren