Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Aran

Aran

• Lid sinds 04 mei 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2013
  • 16:52

Bedankt voor jullie reacties. Goed om te lezen.

Ik heb nu zowel CM als PA even geprobeerd. Bij PA vond ik de phablet mode wel echt te gek. Heel prettig om bij de verschillende apps zo veel informatie kwijt te kunnen op het scherm. En inderdaad. Ik heb al gelezen over het Halo. Lijkt me wel een mooie feature!

Nu heb ik CM erop gezet. Dat voelt wel weer erg vertrouwd. Ik had het ook op mijn oude galaxy s. Ik ben benieuwd of en wanneer CM ook deze vernieuwingen zal aanbieden (phablet mode en Halo).

Bewerkt (6 mei 2013 16:52)
ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2769
  • Reputatie 20
  • 6 mei 2013
  • 20:18

Aran;404356
Bedankt voor jullie reacties. Goed om te lezen.

Ik heb nu zowel CM als PA even geprobeerd. Bij PA vond ik de phablet mode wel echt te gek. Heel prettig om bij de verschillende apps zo veel informatie kwijt te kunnen op het scherm. En inderdaad. Ik heb al gelezen over het Halo. Lijkt me wel een mooie feature!

Nu heb ik CM erop gezet. Dat voelt wel weer erg vertrouwd. Ik had het ook op mijn oude galaxy s. Ik ben benieuwd of en wanneer CM ook deze vernieuwingen zal aanbieden (phablet mode en Halo).

Zal niet snel gebeuren.. Cm is meer van de standaard dingen, proberen niet vaak iets nieuws.. Ze waren eigenlijk ook tegen PIE controls maar door heeelll veel vraag er naar hebben zij het uiteindelijk toch erin gezet..

Halo zag ik al een hele discussie erover tussen ontwikkelaars, en het lijkt er op dat cm dit niet zal toevoegen..

Cm is gebouwd volgens eigen structuur.. Paranoid maakt gebruik van googles stock ROM..

Bewerkt (6 mei 2013 20:18)
Guzanni

Guzanni

• Lid sinds 07 februari 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2013
  • 17:26

Ik heb ROMs gebruikt waar dingen uit verschillende ROMs in zaten, dus PA, CM, AOKP in één. Ik was gek op de vele verschillende opties en veranderingen. Totdat ik Halo van PA zag in een Youtube filmpje.. ik heb Rootbox, PAC en JellyBam gebruikt, maar alle 3 kunnen niet tippen aan PA. PA voelt veel smoother aan en Halo voegt weer eens een nieuwe dimensie toe en laat maar weer blijken waarom ik zoveel van Android hou!

Dus als je voor stabiliteit en snelheid wilt, zou ik CM of PA adviseren, de meeste ROMs zijn op deze gebaseerd, dus dat zegt ook wel wat.
Als je heel veel met je toestel wilt spelen, dingen kunnen veranderen etc, dan raad ik Rootbox aan.

Wat betreft batterijduur, ik heb mijn N4 sinds december en heb de beste batterylife gehad een paar dagen geleden, toen ik Jellybam 7.6.2 draaide met Franco r666. Heb 3 uur en een kwartier schermtijd behaald.
Nu ik PA draai (de nieuwste van 5 mei) ben ik van plan om de stock kernel te draaien, want heb begrepen op XDA dat die goed genoeg is en een even goede batterijduur geeft als Franco.

Bewerkt (7 mei 2013 17:26)
Aran

Aran

• Lid sinds 04 mei 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2013
  • 10:21

Thanks Guzanni. Mooie info.

Hoeveel screentijd haal jij met PA? Ik haalde met stock ongeveer 3 uur en dat vond ik netjes.

Bewerkt (8 mei 2013 10:21)
Guzanni

Guzanni

• Lid sinds 07 februari 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2013
  • 18:53

Ik heb vandaag, met nog 18% resterend, mn N4 in de lader gedaan. Ik had schermtijd van 2 uur en 15 minuten. Rekening houdende met dat de laatste versie, met Halo, niet de beste batterijtijd heeft (gezien comments van mensen op XDA). Dat komt omdat Halo nog in alpha fase is, veel bugs.

Bewerkt (8 mei 2013 18:53)
ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2769
  • Reputatie 20
  • 8 mei 2013
  • 20:24

Mwoaa ik moet zeggen dat batterij per dag kan verschillen. Als ik met de trein naar werk toe ga en muziek luister gaat het sneller als dat ik alleen whatsapp en voor internet gebruik..

Ene dag stream ik met spotify andere dag alleen een muziek speler, zelfs dat verschilt qua verbruik. Dus je zou het zelf echt moeten meten. Ik merk geen verschil.

Bewerkt (8 mei 2013 20:24)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren