Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MXdar

MXdar

• Lid sinds 20 juni 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 11 november 2013
  • 14:33

Ik heb hetzelfde probleem (in Nederland). De batterij wordt leeg getrokken doordat je telefoon constant netwerkbereik aan het zoeken is. Resultaat slecht bereik, slechte batterijduur. Ik heb alle netwerken (in nederland ) geprobeerd, maar het probleem deed zich bij allemaal voor (dus ligt het waarschijnlijk aan het toestel). Ik heb mijn nexus4 geïmporteerd uit Amerika en wat mij opviel is dat als ik naar mijn website ga op mijn telefoon en ik kijk later naar de google analytics statistieken van mijn website dan zie ik dat mijn telefoon als locatie ‘United states’ aangeeft. Dit terwijl ik gewoon in Nederland ben. Ik vermoed dat mijn telefoon op de een of andere manier geïdentificeerd staat als United states, waardoor ik deze bereik problemen heb in Nederland, aangezien Amerika andere frequenties gebruikt dan Europa.

Wellicht is dit bij jullie ook het geval. Zo ja dan weet je waardoor het komt. Helaas ben ik nog zoekende naar de oplossing om te zorgen dat mn telefoon weer als Nederlandse telefoon geïdentificeerd word.

Bijlage:

mathijs_liedenbaum

mathijs_liedenbaum

• Lid sinds 15 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 november 2013
  • 14:14

Ik heb ook nog steeds problemen met mij N4, ik heb nu sinds 2 dagen helemaal geen signaal meer, behalve wifi .. Ik heb em nu sinds begin oktober en had er in het begin helemaal geen last van maar het is vorige week ergens begonnen en het wordt steeds erger. Ik heb een telfort abo, ik was erg blij met mijn Nexus 4 maar dat is ver te zoeken nu! Kutding! Kan nu al dagen niet bellen..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren