Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

puntje

puntje

• Lid sinds 18 januari 2010
  • Berichten 78
  • Reputatie 0
  • 10 april 2013
  • 06:56

Nokia heeft een draadloze autolader aangekondigd, de cr-200.
Deze werkt met qi een moet binnenkort uitkomen.
Nu kwam ik ook een filmpje tegen waar ze de nexus 4 in de lader stoppen deze werkt en past ook. https://www.youtube.com/watch?v=gvkOmLtRnRc&feature=youtube_gdata_player
Op ongeveer 50 seconden komt de nexus 4.

De verkoopprijs zou rond de 70 euro liggen wat ik wel mee vind vallen, mijn enige zorg is of de lader voldoende power levert om te kunnen navigeren.
Weet iemand of er ook al andere draadloze autoladers zijn?

Edit: bij mobilefun is hij al te pre-orderen.Nokia Wireless Charging NFC Autohouder :: MobileFun.nl

Bewerkt (21 mei 2013 14:29)

Oneplus One met exodus 1 nightly rom

ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2769
  • Reputatie 20
  • 10 april 2013
  • 09:57

Ik heb er één die specifiek is voor de Nexus 4, 45 Euro.. Het werkt. Nou kan die van Nokia wel wat ‘veiliger of betrouwbaarder’ zijn. Die keuze laat ik aan jou over

Owl CarPad /G Qi Wireless Charging Car Mount ~ Ships next week ~ See first post - xda-developers

CarPad/G for Nexus 4 | OwlPad Shop

puntje

puntje

• Lid sinds 18 januari 2010
  • Berichten 78
  • Reputatie 0
  • 10 april 2013
  • 10:45

Die Owl carpad ziet er ook interessant uit ja.
Voordeel is dat de nexus er netjes in klikt in plaats van zo'n schuifsysteem ( die gingen in het verleden regelmatig kapot bij mij ), het nadeel daarvan is dat hij waarschijnlijk niet met een bumpercase in de houder past en dat ik bij een volgend toestel ook weer een nieuwe lader nodig heb.

Ik heb nu zo'n tetrax magneet houder in de auto die ik voor alle toestellen heb gebruikt maar daarvoor moet er dus een klein metalen plaatje achterop het toestel geplakt worden en dat lijkt me niet echt prettig als hij thuis op de draadloze lader ligt.

Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de nokia vanwege het hergebruik bij een volgend toestel.
Ik wacht nog even met beslissen totdat die nokia lader uit komt en de eerste reviews er zijn.

Hoe doet die Owl het trouwens tijdens navigeren?

Oneplus One met exodus 1 nightly rom

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren