Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Nielos

Nielos

• Lid sinds 08 april 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 april 2013
  • 23:25

Hallo!

Ik heb nu bijna een maand mijn nexus 4, en ik ben er erg blij mee. Ik stoor me echter enorm aan een dingetje; de ratel die van je autofocus komt, is erg luidruchtig bij mij. Ik weet dat dit mechaniekje normaal is, en dat je bij bijna elke telefoon wel iets hoort wanneer je je telefoon zachtjes tegen je handpalm tikt, maar bij mij gaat het verder dan dat. Wanneer ik de telefoon enkel neerleg, hoor je de ratel van de autofocus. Ook hoor je hem wanneer je hem oppakt, en hem op je hand legt.
Het is niet de sim tray, die ratel heb ik al verholpen dmv een stukje rubber.

Is er een oplossing voor dit probleem? Ik heb hem bij belsimpel gekocht, zou ik hiervoor garantie kunnen krijgen?

Het klinkt misschien een beetje als mierenn**ken, maar ik stoor me er echt gigantisch aan. Elke keer dat ik mijn telefoon oppak of neerleg, klinkt het alsof er iets los zit van binnen, en dat gaat enorm ten koste aan de ‘'premium’' feel van deze telefoon.

Hebben jullie er ook last van? en ja, hoe erg? Ik snap uiteraard dat je dit rammeltje hoort wanneer je hem tegen je palm aan tikt, maar zo erg als dat het bij mij is, hoort volgens mij niet..

Ik hoor het graag!

Niels

Bewerkt (21 mei 2013 14:28)
ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2769
  • Reputatie 20
  • 9 april 2013
  • 00:04

Hoi Niels.. Dit heb ik ook. Het is een kwestie van wennen denk ik. Ik schud voorderest nooit mijn telefoon als ik aan het bellen ben bijvoorbeeld. Ik ben eerlijk gezegd al blij dat ik zo eentje heb kunnen bemachtigen waar het niet eens leverbaar is. (Zonder verdere problemen)

Bewerkt (21 mei 2013 14:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren