Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

keepitcool

keepitcool

• Lid sinds 19 november 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2013
  • 07:17

[QUOTE=Dice Oldskool;385805]De app heeft zijn "lesdagen" gehad en is sinds gisteren volledig aktief. Kan nu nog moeilijk zeggen na die paar dagen hoeveel het bespaart maar heb nu zo'n besparing van 10/15%. Zal over een week een conclusie posten. Ziet er iig veelbelovend uit.[/QUOTE] Ik ben benieuwd, bij mij is de app nog in de learning mode maar ik gebruik b.v. Ubersocial en heb de app ingesteld om elk uur te syncen maar die app komt niet bij het lijstje te staan van batterij guru !

Bewerkt (21 mei 2013 13:49)
Dice_Oldskool

Dice_Oldskool

• Lid sinds 04 november 2010
  • Berichten 86
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2013
  • 08:51

[QUOTE=dtown;385871]kan je van twente niet zeggen he dice :thumbs:[/QUOTE] Please hou op. Drama is het. OT. Ik mis Idd ook carbon fort Twitter om te syncen. Staat dan weer tegenover dat er ook veel apps zijn die klaarblijkelijk syncen waarvan ik dat nooit gedacht had.

Bewerkt (21 mei 2013 13:49)
Dice_Oldskool

Dice_Oldskool

• Lid sinds 04 november 2010
  • Berichten 86
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2013
  • 06:32

Uodate. Ik heb de gemiddelde waarde bijgehouden die de app battery widget bijhield. Voor installatie van de snapdragon app was het 18 uur en nu is het 1 dag en 2,5 uur. Duidelijk en ook merkbaar langere batterylife. Ben er zeer tevreden over. Ik game niet met mijn telefoon btw. Misschien dat het dan minder verschil maakt als je veel games speelt.

Bewerkt (21 mei 2013 13:50)
keepitcool

keepitcool

• Lid sinds 19 november 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2013
  • 08:33

[QUOTE=Dice Oldskool;386523]Uodate. Ik heb de gemiddelde waarde bijgehouden die de app battery widget bijhield. Voor installatie van de snapdragon app was het 18 uur en nu is het 1 dag en 2,5 uur. Duidelijk en ook merkbaar langere batterylife. Ben er zeer tevreden over. Ik game niet met mijn telefoon btw. Misschien dat het dan minder verschil maakt als je veel games speelt.[/QUOTE] Oke klinkt goed, bij mij was de app gisteren real time aan het werk ..... alleen vermoed dat ik weer opnieuw moet beginnen ik had gisteravond voor het eerst een custom firmware erop gezet, Cyanogenmod 10.1.

Bewerkt (21 mei 2013 13:50)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren