Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ezwijgers

ezwijgers

• Lid sinds 14 december 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2013
  • 09:13

Ik heb sinds 19-01 mijn Nexus 4 en van begin af aan heb ik een enorm trage WiFi verbinding. Als ik een speedtest uitvoer komt hij uit rond 44kbps terwijl als ik met mijn Sensation of Flyer eenzelfde speedtest draai behaal ik het 10-voudige. Dit is niet enkel op mijn thuisnetwerk, maar ook op het werk en op een ander adres. Iemand enig idee waar de oplossing in kan zitten?

Bewerkt (24 april 2013 16:11)
Lieke67

Lieke67

• Lid sinds 28 januari 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2013
  • 12:42

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag over jullie ervaringen met de WIFI-verbinding van de Nexus. Ik heb mijn toestel begin januari ontvangen en ben er erg blij mee, alleen valt me op dat de wifi ontvangst zéér zwak is. Ook is het 3g signaal niet altijd optimaal, wat bij het gebruik van de navigatie niet echt prettig is natuurlijk. Beide signalen zijn bovendien ook nooit echt constant, maar fluctueren nogal. Op de Engelse en ook Duitse fora zie ik dat dit probleem daar door veel gebruikers gemeld wordt.

Heeft iemand enig idee hoe ik zou kunnen vaststellen of dit een hardware of software probleem is? In het eerste geval is terugsturen wellicht een optie, al heb ik gelezen dat mensen bij het 3e nieuwe toestel nog steeds hetzelfde probleem hebben…Ik neig er nu naar om te wachten op een software update, maar heb echt geen idee of dat de juiste beslissing is.

Verder heb ik een Bose bluetooth headset en ik merk dat ik bij gebruik met de Nexus 4 constant een echo heb, dat wil zeggen: ik hoor mezelf praten. De andere partij hoort geen echo. Ik heb hier met mijn vorige telefoon (HTC desire) geen problemen mee gehad en vraag me af of iemand weet wat dit zou kunnen zijn of hoe ik dit zou kunnen oplossen. Ik heb zowel het geluid van de headset als ook de telefoon al redelijk laag gezet, maar het probleem doet zich nog steeds bij ieder gesprek voor…

Kortom: Help!

Bewerkt (24 april 2013 16:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren