Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Guzanni

Guzanni

• Lid sinds 07 februari 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2012
  • 14:42

Hey mensen,

het verbaast mij dat hier op het forum de Nexus 4 totaal niet leeft, of heb ik het mis?
Ik ben van plan om dit toestel aan te schaffen zodra hij uitkomt in Nederland (eind november)
Ik hoop dat de dollarprijs (350 voor de 16 GB) omgezet wordt naar euro's, dat is namelijk niets voor een high-end toestel.. heb op dit moment een S2 waarop ik JellyBam draai, maar aangezien Cyanogenmod gestopt is met ontwikkelen voor Samsung/Exynos, wil ik de overstap maken naar een Nexus.

Helaas is er nog niets bekend over de prijs in Nederland, heb op XDA gelezen dat de prijs hoger zal zijn in landen waar je nog niet via Google Play kan kopen. In Oostenrijk blijkt ie voor meer dan 500 euro over de toonbank te zullen gaan.. hoop dat dat niet voor ons geldt!

Dus mensen, wat vinden jullie van de nieuwe Nexus 4? En bijvoorbeeld van het feit dat het geproduceerd wordt door LG? Zijn jullie van plan om het toestel aan te schaffen?

Zie hier trouwens een artikel over de Nexus 4 voor als je van enige informatie voorzien wil worden: Google kondigt 4,7" Nexus 4-smartphone aan | Tablets en telefoons | Tweakers

Bewerkt (31 oktober 2012 14:42)
hoekzemaar

hoekzemaar

• Lid sinds 30 oktober 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2012
  • 21:43

Ik ga hem ook aanschaffen. Wil al een tijdje een Nexus en deze is perfect voor mij. Heb nu een S3 maar wil dolgraag van Samsung af zonder andere rom te moeten flashen.

Ik neem aan dat hij wel 349 wordt. Anders ga ik er wel een in Duitsland halen ofzo.

Bewerkt (24 april 2013 15:47)
redmaner

redmaner

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 1 november 2012
  • 14:53

Ga hem halen als hij niet te duur wordt (rond 350 hoop ik).

Ben nooit fan geweest van LG. Maar omdat google de software verzorgd is dit wel eem goede combo.

Wacht wel even de reviews af.

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 1 november 2012
  • 17:27

redmaner;353559
Ga hem halen als hij niet te duur wordt (rond 350 hoop ik).

Ben nooit fan geweest van LG. Maar omdat google de software verzorgd is dit wel eem goede combo.

Wacht wel even de reviews af.

Zelfde geldt voor mij

Bewerkt (2 juni 2013 19:04)
maniac2003

maniac2003

• Lid sinds 17 oktober 2011
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 1 november 2012
  • 20:12

Ondanks mijn eerdere slechte LG updates ervaring (Optimus 2x) was de hardware prima en de bouwkwaliteit van het toestel was goed. Het enige waar LG op faalt is de software ondersteuning. Nu hoop ik dat deze nexus gewoon direct vanuit Google ondersteunt wordt en niet dat we, zoals bij de huidige galaxy nexus, weer 2 versies krijgen. Eén ondersteunt door LG de ander door Google.
Ondanks dat mijn HTC One S vrij nieuw is, is het hele Home Button probleem erg vervelend. Reparaties schijnen sporadisch maar te helpen. Dus anders maar even afwachten en nog een smartphone kopen, dan kan de HTC naar het reparatiecentrum en hoef ik niets te missen.

Guzanni

Guzanni

• Lid sinds 07 februari 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 13:10

maniac2003;353708
Ondanks mijn eerdere slechte LG updates ervaring (Optimus 2x) was de hardware prima en de bouwkwaliteit van het toestel was goed. Het enige waar LG op faalt is de software ondersteuning. Nu hoop ik dat deze nexus gewoon direct vanuit Google ondersteunt wordt en niet dat we, zoals bij de huidige galaxy nexus, weer 2 versies krijgen. Eén ondersteunt door LG de ander door Google.
Ondanks dat mijn HTC One S vrij nieuw is, is het hele Home Button probleem erg vervelend. Reparaties schijnen sporadisch maar te helpen. Dus anders maar even afwachten en nog een smartphone kopen, dan kan de HTC naar het reparatiecentrum en hoef ik niets te missen.

Ik wist niet dat je 2 versies had van een Nexus, eentje verzorgd door de maker en de andere door Google? Kan je mij daar wat meer over vertellen? Hoe weet je voordat je het toestel koopt welke je koopt?

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
Rickstah

Rickstah

• Lid sinds 28 december 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 14:49

Als het toestel uitkomt voor 350 euro dan koop ik hem zeker, echter heb ik van een bevriende medewerker van LG te horen gekregen dat de nexus 4 voor rond de 550 euro in de verkoop gaat. Nu werkt deze bevriende medewerker niet voor de divisie ‘mobile’, dus ik hoop dat ze het mis heeft.

dtown

dtown

• Lid sinds 04 juni 2011
  • Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 15:25

550 lijkt me nogal over de top. maar was toch al van plan hem de 13e in duitsland te gaan halen.

bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 19:16

Guzanni;353924
Ik wist niet dat je 2 versies had van een Nexus, eentje verzorgd door de maker en de andere door Google? Kan je mij daar wat meer over vertellen? Hoe weet je voordat je het toestel koopt welke je koopt?

Dan moet je even iets als “Galaxy Nexus yakju yakjuxw” Googlen. Het gaat hier om het feit dat er, zonder aankondiging twee versies van de GNex verkocht werden. De ene versie kreeg de snelle updates direct vanuit Google, de andere langzamer vanuit Samsung. Dit kon je van tevoren niet weten, en was puur software. Als je een yakju-ROM flasht op een yakjuxw-telefoon heb je echter gewoon een yakju-versie.

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 2 november 2012
  • 19:18

hoekzemaar;353373
Ik ga hem ook aanschaffen. Wil al een tijdje een Nexus en deze is perfect voor mij. Heb nu een S3 maar wil dolgraag van Samsung af zonder andere rom te moeten flashen.

Ik neem aan dat hij wel 349 wordt. Anders ga ik er wel een in Duitsland halen ofzo.

Dat vind ik hem niet waard, echter de nexus 4 zou een ARM15 core krijgen als ik het goed heb

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren