Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Roodharig

Roodharig

• Lid sinds 06 juli 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2011
  • 13:22

Oude koeien dit natuurlijk, maar ik kreeg 7 februari j.l. ( twee dagen voor de reactie van Kevenvz ) een bericht van de klantenservice van LG, ondertekend door Mitch Hankins, waarin hij zei dat er nog geen release is voor de update.

En in de tijd van 7 - 9 februari, is er helemaal niets nieuws gebeurd met betrekking tot de update.

The man is a liar.

Bewerkt (24 februari 2011 13:22)
bartvries

bartvries

• Lid sinds 05 mei 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2011
  • 09:22

Ik wil ook graag beginnen aan het updaten van mijn GW620. Natuurlijk is het eerst noodzakelijk de USB drivers te installeren. Ik doe dat volgens de opgave op de site van LG, maar als ik uiteindelijk mijn telefoon aankoppel kan de computer toch niet de juiste stuurprogramma's installeren en volgt er een mislukte driver installatie. Ik heb het op windows7 en op een XP machine geprobeerd en dat geeft hetzelfde resultaat. Misschien iemand een tip hoe ik de drivers handmatig kan selecteren? De driver installatie programma's van LG plaatsen de drivers ergens en ik heb geen idee waar.
Ik download de mobile support applicatie naar mijn pc. Die start dan op en toont een window met een waarschuwing dat als de USB drivers niet zijn geinstalleerd dat eerst moet gebeuren. Aan de rechterkant van het veld kun je dan de installeer knop drukken , en het model GW620 kiezen. Vervolgens download hij iets en installeert “ LG united mobile driver” . Hierna opent zich een winrar venster met daarin LGsmartphone_modemlinkdundrive_WHQL_ML_Ver1.0.exe. Die laat ik ook installeren. Vervolgens meld het “hoofdprogramma”dat het downloaden is voltooid en zet ik de telefoon aan en sluit hem aan op de computer. dan komt de hardware installer met het zoeken samengesteld USB apparaat, “gereed voor gebruik”en dan 2 keer! : LG MObile usb installer, zoeken in windows updates. –> “er is geen stuurprogramma gevonden”..

Iemand nog enig idee, b.v. of ik de telefoon nog op een bepaalde stand moet zetten in de android software?

Bewerkt (26 maart 2011 09:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren