Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gw620

gw620

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2011
  • 19:08

hallo iedereen, heb nu al een tijdje de Gw620 en wil nu mijn software van 1.5 naar 2.2 upgraden. dit kan op de site van LG maar wanneer ik de usb driver wil installeren doet deze het niet, kan iemand me helpen.

alvast bedankt

Bewerkt (13 januari 2011 19:08)
snah65

snah65

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 207
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2011
  • 23:16

Ik kan de update niet vinden maar ik zou beginnen met het volledig verwijderen van de oude lg software. Vervolgens zou ik deze downloaden; Ondersteuning voor mobiele telefoons

succes, ik ga het morgen proberen op het toestel van mijn vrouw…

Bewerkt (13 januari 2011 23:16)
snah65

snah65

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 207
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2011
  • 17:20

Ik zou wel willen maar ik zie nergens een update en volgens het update programma heb ik de nieuwste versie,,,,

Bewerkt (14 januari 2011 17:20)
gw620

gw620

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2011
  • 22:26

@snah65 heb dit al verscheidende keren geprobeerd maar het lukt mij niet met die usb driver. kunt u het stap voor stap beschrijven, en hoe moet al mijn software eraf gooien??

Bewerkt (14 januari 2011 22:26)
snah65

snah65

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 207
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2011
  • 21:23

Om eerlijk te zijn was ik na mijn pogingen van deze week die telefoon zo zat dat ik hem vandaag ben gaan omruilen voor een htc hero. Wat een opluchting is dat.
Ik had netjes de stappen gevolgd, heb je ook de drivers geinstalleerd? Volgens mij zit de uipdate van 2.2 er nog helemaal niet op.
Succes iig!

Bewerkt (15 januari 2011 21:23)
Harry_D

Harry_D

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2011
  • 08:47

Beste allemaal,

Mocht iemand de 2.2 versie van Android op z'n GW620 hebben gekregen, zou je dan kunnen proberen om een post te maken over hoe het bevalt en of het “de moeite waard” is geweest?

Ik heb van alles gelezen over deze 2.2 implementatie, zowel hoopvol als teleurstellend… Onder aan de streep bevalt de mijne (nog met 1.5 dus) erg goed en ik vraag me derhalve sterk af of ik wel zou moeten upgraden…

Ik zou het daarom erg op prijs stellen als iemand zijn/haar ervaring hiermee en mening erover neer zou willen pennen. :-)

Beste groeten,
Harry.

Sent from my LG GW620 using Tapatalk

Bewerkt (6 februari 2011 08:47)
vinnieboJ

vinnieboJ

• Lid sinds 31 januari 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2011
  • 13:42

ik heb de update gedaan en merk niet zo heel veel verschil. ik kon een paar apps niet installeren en volgens de mensen van de telefoonwinkel zou die update de problemen moeten verhelpen. tot zover nog niet gelukt om die apps te installeren terwijl ik andere wel gewoon kan installeren. ik zou er wel voor zorgen dat je tijd hebt voor duie update want nadat ik mijn telefoon geupdate had liep ie de hele tijd vast. hij gaf elke keer aan dat t lg home scherm vastgelopen was ofzo. heb uiteindelijk een harde fabrieksreset moeten doen (camera knop, volume omlaag knop en menu knop tegelijk indrukken) en toen deed hij het weer. maar voor alsnog niet veel verschil gemerkt

de update is betrekklijk makkelijk te installeren je gaat naar de site LG.com en dan klik je op service en dan telefoon ondersteuning. dan moet je bij t veld waar model zoeken boven staat GW620 intikken en dan krijg je te zien dat er een update beschikbaar is. dan staar er onder Download de LG Mobile Support applicatie naar je PC klik dan op download en dan gebeurt de rest van zelf gewoon de opdrachten op t scherm volgen en dan zou t geen probleem moeten zijn. ik adviseer wel dat je er de tijd voor neemt want t duurt wel even. uiteindelijk zal alles goed moeten zijn maar t kan zijn dat je telefoon vast loopt (bij mij gebeurde dat dus zoals ik al eerder heb beschreven)

hopelijk hebben jullie hier wat aan

mvg

vincent

Bewerkt (8 februari 2011 13:42)
Harry_D

Harry_D

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2011
  • 19:34

Hoi Vincent,

Bedankt dat je dit even hebt geschreven. Als er niet veel nieuws onder de zon is, dan kijk ik het eerst nog even aan, denk ik.

Op het moment werkt e.e.a. gewoon prima, dus als er geen goede verbeteringen verder mee beschikbaar komen, dan is de upgrade voor mij nog niet zo nodig.

Ik heb wel even een bookmark gezet naar de post, altijd makkelijk.

Sent from my LG GW620 using Tapatalk

Bewerkt (8 februari 2011 19:34)
rjans

rjans

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 18:30

Er is nog geen update naar 2.2 beschikbaar.
ik ontving deze mail van LG

Geachte heer

Graag wil ik u bedanken dat u contact heeft opgenomen met de LG electronics klantenservice.

Helaas is er nog geen update op onze website beschikbaar voor de GW620, wij zijn ons bewust van de frustratie dat dit moet hebben veroorzaakt. Wij zijn er intern druk mee bezig om dit probleem op te lossen en hopen het zo snel mogelijk op onze website te plaatsen.

Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest, verblijf ik.

Bewerkt (9 februari 2011 18:30)
kevenvz

kevenvz

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 19:31

Huh? Ik kreeg dit bericht vandaag:

Geachte heer/mevrouw ,

Graag wil ik u bedanken dat u contact heeft opgenomen met de LG Electronics Klantenservice.

De update is inmiddels beschikbaar, u kunt naar " Ondersteuning voor mobiele telefoons " gaan, hier staat de update alsmede de instructies.

Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest, verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Mitch Hankins
LG Customer Service
0900-543 54 54 (lokaal tarief, ma-vrij: 08.30 – 17.00)

Bewerkt (9 februari 2011 19:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren