Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Eljo

Eljo

• Lid sinds 02 september 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 2 september 2010
  • 16:47

Ik weet niet waarom de LG GT540 hier niet onder de LG telefoons staat maar dan probeer ik het hier maar.

Weet iemand hoe je met de LG GT540 Optimus kan synchroniseren met Windows?

Voor deze GT540 Optimus mobiele telefoon is zo ver ik kan zien niet een apart programma voor op de computer te krijg. Wat er wel is heet LG PC Suite 3.2.x welke niet werkt met deze telefoon. Alle LG USB Modem drivers WHQL ML geïnstalleerd maar de telefoon word niet goed of geheel niet herkend. Je kunt wel op de MicroSD kijken maar het synchronisatie gedeelte voor back-up werkt niet. De telefoon wordt wel herkend maar de telefoon wordt niet gekoppeld.

http://tinyurl.com/29y33co

Bewerkt (22 april 2013 12:37)

UmiDigi A1 Pro Android 8.1 native android one.

bushflyer

bushflyer

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 september 2010
  • 12:45

Zelfde probleem hier met hetzelfde toestel. Ben er al bijna een dag mee beziggeweest, zonder resultaat. Als je hierover Googelt kom je erachter dat hele volksstammen dit probleem hebben.
Ik gebruik Vista 64b. “Ergens” gaat het mis met de drivers denk ik.

Bewerkt (22 april 2013 12:38)
Eljo

Eljo

• Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 8 september 2010
  • 14:53

Ok voor een ieder die dit probleem heeft wil ik verzoeken onderstaande link te gebruiken om naar het klaag formulier te gaan op de LG site.

Belangrijk is dat je ze verteld alle stappen van hun website gevolgd te hebben maar dat hun software niet werkt en dat ze hier met spoed onderzoek naar moeten doen. Dit omdat ze nogal arrogant zijn en denken dat het wel werkt.

GSFS

Bijgevoegd is een document welke je kunt gebruiken met een standaard tekst. Vergeet deze niet met je eigen gegevens te vullen zodat GE je kan bereiken.

bushflyer

bushflyer

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 september 2010
  • 13:41

Yesss! Eindelijk voor elkaar. Met PC Suite IV. Dit werkt tenminste.

Eerst heb ik PC Suite 3 gedeinstalleerd. Toen heb ik als leidraad deze post gebruikt: http://android.modaco.com/content/lg-gt540-optimus-gt540-modaco-com/315433/tutorial-getting-the-gt540-working-with-lg-pc-suite/.Dit keer de drivers gedownload voor de GT540GO (stond op het doosje maar heb ik te laat in de gaten gehad). Daarna kon ik nog steeds niet PC Suite IV downloaden via het scherm met de filelists (screenshot 5 in de post), dat klopte dus nog steeds niet. Dan PC Suite IV maar via de link verderop in één van de reacties in de post gedownload: http://uk.lgairsync.com/cm.dif.DownloadStaticFile.tws?fileSpec=pc_suite.Mijn downloadmanager verbasterde de te downloaden filenaam maar die heb ik dan maar gerenamed in “PC Suite IV.exe”. Deze geïnstalleerd en tijdens de installatie werden er allerlei nieuwe drivers geinstalleerd. Hierna werkte PC Suite IV perfect.
Het installeren bij mij duurde wel wat lang, een uur ongeveer, dus misschien geduld hebben….

Eljo

Eljo

• Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 9 september 2010
  • 16:09

Stoer dat je versie 4 gevonden hebt. Helaas werkt het met deze nog steeds niet. Als ik de suite opstart zie ik onder in de taakbalk een blauw pijltje dat rond is en meer niet. Ook de on-screen phone kan de android GT540 niet vinden.

Deze email kreeg ik van LGe.

Helaas begrijp ik de Gmail stap niet welke beschreven wordt. Op de telefoon kan ik deze stappen helemaal niet zetten…

——————-
Allereerst willen wij u vriendelijk bedanken dat u contact heeft opgenomen met LG Electronics.

De GT540, aangezien hier geen PC-Suite voor is, en Moxier alleen werkt met een exchange server, hebben we iets gevonden dat synchronisatie met Outlook (zonder exchange server) toch mogelijk maakt.
U kunt dan een programma downloaden zoals Companion Link.
Met dit programma, kunnen contacten, Kalender en taken gesynchroniseerd worden, maar geen e-mail.

Het gedownloade programma is een 14 dagen Trial versie en voor een volledige versie kost 39 Engelse Ponden.

<http://www.companionlink.com/products/clg-googlesync/companionlinkforgoogle-android-outlook.html?pim=OL&hh=ANDROID>

U kunt ook een Google account (G-mail) aanmaken en data synchroniseren over-the-air in het menu Data Synchronisatie: Achtergrond data aanvinken>>>Kies vervolgen op Auto-Sync of handmatig synchroniseren.
Overige functies zoals foto's, muziek en bestandenoverdracht kunnen u uitvoeren op uw pc. Middels uw USB-kabel wordt uw GT540 herkent als een externe HDD op uw pc (massaopslag).

U kunt als volgt bestanden overbrengen via USBmassaopslag:

- Sluit de GW620 op uw PC aan met een USB-kabel.
- Kies Instellingen
- SDkaart-en telefoongeheugen
- Alleen massaopslag inschakelen.
- Sleep het USB-pictogram in de statusbalk.
- Kies USB aangesloten en gekoppeld.
- U kunt nu bestanden voor massaopslag op de pc selecteren en overbrengen.

OPMERKING: u moet eerst de SD-kaart installeren. Zonder SDkaart kunt u USB-massaopslag
niet gebruiken.

Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest, verblijven wij.

Met vriendelijke groet,

S. Wever
LG Customer Service
0900-543 54 54 (lokaal tarief, ma-vrij: 9.00 uur &#8211; 17.00 uur)
www.LG.com <http://www.LG.com/>

bushflyer

bushflyer

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 september 2010
  • 17:03

De on-screen phone heb ik niet geïnstalleerd.
Ik heb na de installatie eerst wel wat zitten rommelen met de MicroSD kaart- en USB instelling. Door het geëxperimenteer was de software van m'n GT540GO kennelijk een beetje confused geraakt want bij het aansluiten van de USB kabel zette hij zelf automatisch “Alleen massaopslag” aan zonder dat ik dat in de gaten had :confused: (gecheked).
Maar toch kreeg ik PC Suite IV normaal werkend.
Later heb ik de telefoon maar eens uit- en weer aangezet en nu werkt dat weer normaal (die USB modi).

Situatie is nu: ik sluit de USB kabel aan maar verander niets aan de USB instellingen (“Alleen massaopslag” staat uit), dus schakel USB ook niet in via de statusbalk messages. Daarna start ik PC Suit IV en voilá, het werkt. PC Suit IV schakelt zelf USB en “Alleen massaopslag” aan en uit wanneer nodig.

M.vr.gr.,
Jaap van Hees

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren