Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Huawei Mate 20 Pro

• Pocophone F1

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Jeanne149

Jeanne149

• Lid sinds 05 mei 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2018
  • 09:17

Sinds enige tijd heb ik problemen met het opstarten van mijn LG G4 "Android wordt gestart. Optimaliseren van applicatie1 van 1….."  etc Het duurt vervolgens 20 minuten voordat deze opgestart is! Zoals ik op internet lees heeft een reset geen resultaat en het ziet er ook niet naar uit dat mijn toestel defect zou zijn …. Is het misschien een foutieve update van Android?
Wie kan mij helpen?

Bewerkt (15 mei 2018 09:19)
pietervandervelden1978

pietervandervelden1978

• Lid sinds 15 mei 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2018
  • 21:25

Sinds enige tijd heb ik problemen met het opstarten van mijn LG G4 "Android wordt gestart. Optimaliseren van applicatie1 van 1….."  etc Het duurt vervolgens 20 minuten voordat deze opgestart is! Zoals ik op internet lees heeft een reset geen resultaat en het ziet er ook niet naar uit dat mijn toestel defect zou zijn …. Is het misschien een foutieve update van Android? Wie kan mij helpen?
Ik heb precies hetzelfde. Er staat ook bij 1 van 1 en dat duurt zolang dat sommige zich zorgen maken dat ik zo lang offline ben….

Het lijkt echter sinds dezelfde tijd ook dat hij trager is, als het werkgeheugen teveel te doen heeft (omdat er nare app op de achtergrond draait?). Lijkt soms eigen leven te leiden. Kom ik erachter dat  na het douchen mn scherm nog steeds aanstaat, terwijl ik 5 min geleden weggelegd heb.

Ik vind mn G4 nog veel te fijn om r afscheid van te nemen

gjvanloon

gjvanloon

• Lid sinds 20 mei 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2018
  • 12:00

Ik had er ook last van en ik heb ook een LG G4. Bij mij was het de Deezer app. Na het verwijderen van Deezer start hij weer normaal op.
Over een maand of zo zal ik Deezer wel weer installeren om te kijken of er een update is geweest.

roel.kamperman@home.nl

roel.kamperman@home.nl

• Lid sinds 12 juni 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2018
  • 10:49

ik heb precies het zelfde probleem maar krijg het niet goed
ook heb ik geen deezer .
wie heeft de oplossing

Jeanne149

Jeanne149

• Lid sinds 05 mei 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2018
  • 17:04

Heb je toevallig de app Zedge?

roel.kamperman@home.nl

roel.kamperman@home.nl

• Lid sinds 12 juni 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2018
  • 17:51

nee maar ik was er zo klaar mee dat ik hem terug heb gezet in de fabrieksinstelling

het is even werk om alles er weer op te zetten en heb gelijk een heleboel app, laten vervallen.
had dit al eerder gedaan en eerst een back-up gemaakt maar bij het terug zetten deed die het weer.
dus heb ook de vorige back-up verwijderd en als het allemaal goed blijft dan maak ik van de nieuwe instelling een back-up.
en nu gaat het dus prima .

maar dank voor je reaktie

Jeanne149

Jeanne149

• Lid sinds 05 mei 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2018
  • 19:56

Goed om te horen dat het nu opgelost is. Jammer dat het via fabrieksinstellingen moest maar van die melding werd je ook niet goed! Bij mij lag het aan Zedge, de laatste update veroorzaakte dit.
Groetjes

tjw49

tjw49

• Lid sinds 10 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2018
  • 12:50

Had dit probleem ook bij mijn Samsung Tab S Ten einde raad maar terug gezet naar fabrieksinstellingen. Daarna weer alle apps er automatisch op laten zetten. Met weer hetzelfde probleem.
Vervolgens nog een keer naar fabrieksinstellingen en een voor een de apps er zelf opnieuw op geïnstalleerd.
Bleek dat het probleem lag aan de app Twitter. Die weer verwijderd en geen melding meer!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren