Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

BvdStarre

BvdStarre

• Lid sinds 05 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2015
  • 00:11

Beste Forum leden,

Sinds enkele weken heb ik last van een gele halve circel (soort vlek achtig iets) rechts in mijn scherm. Het lijkt op een soort inbranding (gelewaas). Ik heb het even enkele weken aangekeken alleen het wordt tot mijn verbazing eigenlijk steeds erger. Ik weet niet of dat dit een bekend probleem is maar hij is nog nooit gevallen of iets mee gebeurd. Ook zit er bij mijn minijack (paar mm ernaast) een soort scheurtje. Kwam ook eigenlijk uit het niets. Ook is er iets mis met mijn minijack, eigenlijk al sinds ik hem had meteen de eerste dag. Wanneer ik mijn oortjes erin doe en me telefoon in me broekzak stop dan ineens stopt de muziek en staat het op pauze. Nu blijkt dat als je me kabeltje van me minijack iets heen en weer duwt dat hij of verder spoelt of er mee ophoud. Is het nu verstandig om me telefoon op te sturen? Ik heb hem als los toestel gekocht namelijk. En hoelang ben ik hem kwijt?

Reactie zou erg fijn zijn!

Mvg.

rollo

rollo

• Lid sinds 15 oktober 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2015
  • 11:08

http://androidworld.nl/forum/lg-g3/60486-haarscheurtjes-in-de-lg-g3.html

Die gele vlek weet ik zo niet, maar het haarscheur issue is keurig verholpen door LG

Lg g3

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren