Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wimh

wimh

• Lid sinds 19 september 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 20 november 2015
  • 14:42

Kan iemand me helpen met het volgende:

Ik heb een LG-D802. Ik kan vanaf mijn computer en ipad prima de agenda synchroniseren vaan mijn telefoon. Omgekeerd lukt niet: afspraken die in invoer in mijn agenda verschijnen niet in mijn Google agenda op de pc. Ik heb eindeloos met instellingen van de LG zitten prutsen maar kom er niet uit.

Wie heeft een tip?

Alvast dank

Wim

Bewerkt (20 november 2015 14:45)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6546
  • Reputatie 250
  • 20 november 2015
  • 21:10

ik heb geen lg smartphone, maar misschien in de telefooninstellingen/accounts en synchroniseren/google, welicht heb je daar het een en ander niet aangevinkt, en klik daar meteen rechtboven/instellingen op nu synchroniseren.

let er wel op dat je in accounts en synchroniseren automatissch synchronisatie aangevinkt hebt.

en als je de agenda app opent en dan linksboven onder je account afspraken/verjaardagen en feestdagen aangevinkt en wat gebeurt er als je daar rechtsboven vernieuwen aanklikt verschijnen dan ook niet de afspraken op je pc, uiteraart wel even het tabblad van je agenda op de pc vernieuwen na dat je dat gedaan hebt.

nogmaals ik heb geen lg telefoon de instellingen kunnen er anders uitzien of net op een andere plek in de app zitten.

ik hoop dat je er iets aan hebt.

Bewerkt (20 november 2015 21:14) | extra info toegevoegt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren