Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Daan.B

Daan.B

• Lid sinds 28 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 april 2015
  • 21:06

Hallo,

Met blijde verwachting sprong ik vanmiddag achter mijn pc om vervolgens LG PC SUITE te koppelen aan mijn LG G2, zodat de nieuweste, langverwachte update kon worden gedownload. Eerst een back-up gemaakt, maar vervolgens begon de ellende. Eerst gaf PC SUITE aan dat er iets mis was gegaan en dat ik de telefoon moest ontkoppelen - tijdens het updaten- om hem vervolgens weer aan te koppelen (opvallend; tijdens het updaten stond er op mn telefoon ROOTED in rode kleur, terwijl ik m'n telefoon nog nooit geroot heb). Daarna ging de telefoon inderdaad weer verder met updaten, tot 39% waar het updateproces compleet stopte. Sindsdien zit de telefoon op het scherm ‘Firmware Update - Do not unplug the USB connection until the process is complete’. Harde reset geeft geen optie. De telefoon word ook niet herkend door de pc. Ik heb er bewust voor gekozen om m'n telefoon nooit te rooten, juist om dit soort problemen te voorkomen. Ik ben niet echt een tech-guy, dus heb geen flauw idee hoe nu verder.

Kan iemand me helpen alsjeblieft? Ben namelijk ontzettend blij met m'n nog geen jaar oude G2!

Alvast heel hartelijk dank

Peter_Van_Minsel

Peter_Van_Minsel

• Lid sinds 28 december 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 29 april 2015
  • 07:13

Je kan eens kijken op G+ Lgg2 Owners daar staan veel tips voor problemen met de LP update
Ik hoop dat je daar mee geholpen bent

xlr

xlr

• Lid sinds 03 juli 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 29 april 2015
  • 23:49

Hallo ik heb de koreaanse versie g2 (lg-f320k) en ik heb mn tel naar lolliflop geupdate via lg flashtool (of zoiets) met het bijbehorende kdz bestand van mn tel. Ging perfect. Google t even. Wel natuurlijk op jouw tel versie. En maak een backup, al je bestanden ben je kwijt.

Check ook op xda

Veel succes

Bewerkt (29 april 2015 23:54) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
Daan.B

Daan.B

• Lid sinds 28 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 april 2015
  • 17:23

Ha Peter & XLR,

Heb het inderdaad via de tool geprobeerd. Dit ging absoluut niet vanzelf - moest handmatig de telefoon zelfs tijdens het upgraden om de 4% vooruitgang herstarten omdat de update ‘onbekende fouten’ aantoonde. Na dit gedaan te hebben tot 100% is het uiteindelijk wél gelukt; LG maakt het z'n klanten niet al te makkelijk haha.

Hartelijk dank voor de hulp!

Govertvloon

Govertvloon

• Lid sinds 05 mei 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2015
  • 14:26

Hoi Daan,

hoe is het jou gelukt om uit het 'Firmware Update - Do not unplug the USB connection until the process is complete´ scherm te komen? Ik ervaar hetzelfde probleem, maar weet niet hoe ik hier weg kom.

Alvast bedankt!

Alswin

Alswin

• Lid sinds 04 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2015
  • 17:28

Overkwam mij ook. Ik weet niet of dit het probleem en vervolgens dé oplossing is, maar feit is dat ik wellicht te weinig resterend geheugen had (in dat geval slecht van de ontwikkelaar om hierop niet te controleren en vooraf te waarschuwen!!!)
Wat ik nu concreet deed dat is met veel herhalingen een hard reset doorvoeren (power off en button down). Steeds ging na zo'n reset de update een paar procent verder. Vraagt wel veel geduld, maar omdat het steeds wat verder ging hield ik de moed erin. Uiteindelijk slaagde de update tot 100%. Frappant was dat daarna mijn gegevens nog gewoon beschikbaar waren (ik weet niet of dit van een automatische backup afkomstig is!!!).
Succes als je hetzelfde probleem had.

Alswin

Alswin

• Lid sinds 04 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2015
  • 17:40

Voor de goede orde en ter aanvulling op mijn vorige bericht…, de herstelactie bij een mislukte update vindt je in LG PC Suite onder mobiel apparaat!

Peter_Van_Minsel

Peter_Van_Minsel

• Lid sinds 28 december 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2015
  • 19:42

Voor zover ik het volg is het grootste probleem dat de servers van LG overbelast zijn met de update naar LP.
Heb zeker geduld als je LP wil installeren bij mij Heeft het een uur en half geduurd voor alles afgerond was

Bewerkt (24 mei 2015 19:43)
galaxian

galaxian

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2015
  • 20:53

ik heb de mijne ook via de pc suite gebackuped , ging super vlot en tot nu toe geen problemen ontdekt alles doet het perfect

apple iPhone 5 16GB 9IOS9.02)
sony xperia c 6603(5.1)
sony xperia z2 (5.1)
lg L90 (5.1)
samsung s4 (5.1)
Htc one m7 32gb (5.1)
Nexus 6 (5.1.1.)
sony xperia P.(4.4.2)
asus memopad 10 Tabblet 4.4
apple iPad 1 wifi 3g jailbracked
nokia x8 symbian carl zeis 12mp

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren