Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Baasis

Baasis

• Lid sinds 20 juni 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2015
  • 17:26

Hallo Allemaal,

Ik zit met de volgende situatie:

Onlangs heb ik een LG G2 (refurbished) d802 32 gb uit china besteld. Het toestel functioneerde prima en er was niks mis mee. Nadat ik het toestel had geroot wilde ik twrp installeren m.b.v. autorec. Hier ging het fout, na de installatie stond het toestel in fastboot modus. Ik heb geprobeerd om in download modus te komen maar dat lukte niet (bleef hangen bij het eerste icoontje van de download modus). Uiteindelijk heb ik de volgende tutorials geprobeerd om het toestel te herstellen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2477595

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2582142

Beide zonder succes… Wat betreft de tweede tutorial: Het toestel wordt niet herkend door linux in fastboot modus dus kan ik de bestanden niet naar het toestel flashen.

Doordat het toestel is geïmporteerd uit china kan ik geen aanspraak maken op garantie of verzekering.

Is er iemand met voldoende ervaring van het toestel om deze weer aan de praat te krijgen? Ik woon in de omgeving Beverwijk/Haarlem en ben bereid een stukje te rijden en een vergoeding te betalen voor het herstellen van het toestel.

Bij voorbaat dank.

Mnarijnm

Mnarijnm

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2015
  • 16:48

goedemiddag,

Ik herken deze situatie. Als het goed is kunt u zelf dit probleem fixen door het bestandje erop te zetten waardoor uw computer Fastboot herkent.(Genoeg artikels te vinden hierover op het internet). Als ik U was zou ik een Kernel nemen van CM (vanuit het boot-proces/opstarten kan je vrij makkelijk in het twrp komen, hiervandaan kunt u download mode /sideload laden). Als het goed is kan adb en Fastboot makkelijker bediend worden op linux dan op Windows(7).

Hierdoor zou uw probleem opgelost worden. Als ik erg onduidelijk ben. Dan hoor ik het graag ,

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren