Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wallenburg

wallenburg

• Lid sinds 12 oktober 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2014
  • 13:37

Aangezien ik belangstelling heb in LG G2 ben ik daarmee aan het onderzoeken (bij Mediamarkt) hoe de software verschilt van mijn huidige Galaxy S3. Daarbij doet zich het volgende probleem ? voor.
Ik kan geen submappen aanmaken in bijv. de map Documenten. Ik kan daar in zowel het menu als dat ik geen icoon kan vinden om zo'n map aan te maken.
Weet iemand of dat normaal is. Kan dat inderdaat niet op de G2 ?
Op mijn Galaxy S3 is dat geen enkel probleem.

danny_s

danny_s

• Lid sinds 15 maart 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2014
  • 16:50

Op de LG G2 kan ik gewoon met de standaard File Manager app overal nieuwe mappen aanmaken zonder probleem.

herrrrrman

herrrrrman

• Lid sinds 26 december 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2014
  • 20:52

Met ES File Explorer is het geen enkel probleem om waar je maar wilt een map of bestand te maken.

herrrrrman

herrrrrman

• Lid sinds 26 december 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2014
  • 20:52

Met ES File Explorer is het geen enkel probleem om waar je maar wilt een map of bestand te maken.

wallenburg

wallenburg

• Lid sinds 12 oktober 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2014
  • 11:38

Sorry voor de late reactie. Zelf heb ik de G2 niet dus moet ik alles in de winkel uitproberen.
Ik doe n.l. het volgende, klik op “Bestandsbeheer” dan op “Documenten” daar is GEEN map aan te maken alleen documenten te verwijderen (prullenbak symbool).
Ga ik vanuit “Bestandsbeheer” naar “Alle mappen dan kan ik WEL mappen aanmaken en verwijderen.
Ook zie ik de map ”Documenten“ niet, dus zou ik ook niet weten hoe ik daarin een map moet aanmaken.
Misschien als ik verschillende mappen aanmaak in de root deze wel te zien zijn in de ”Documenten" map. dat weet ik niet.
Met een aparte filemanager zal dit allemaal wel kunnen maar binnen de eigen filemanager niet.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren