Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sam3001

Sam3001

• Lid sinds 28 december 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2014
  • 08:00

Hoorah
Ik heb ook de update geïnstalleerd en ook ik heb de nodige problemen. Bij het opstarten crasht het gapps process.

Het gapps probleem komt waarschijnlijk omdat je Swiftkey op je toestel hebt staan. Is een bug. Swiftkey verwijderen lost het probleem op. Ik heb het er gewoon op laten staan, en na een paar dagen verdween de melding. Geen idee hoe dat kan.

Hoorah

Hoorah

• Lid sinds 24 november 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2014
  • 12:19

Klopt, ik heb Swiftkey. Dan zal daar binnenkort wel een oplossing voor komen.

danny_s

danny_s

• Lid sinds 15 maart 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2014
  • 03:49

Dat de batterij snel leeg is kan zijn door een bug in de camera app.
Tenminste dat is waar andere mensen met 4.4.2 last van hebben.
Google heeft dit ook toegegeven en werkt ook aan een fix.

Maar de daemon camera app is anders voor ieder type telefoon.
Dus de fix waar Google aan werkt helpt waarschijnlijk alleen voor de Nexus 5.
Google raad dan ook aan om te klagen bij de fabrikant, in ons geval LG, zodat zij met een fix komen.

Als je Skype uninstalled dan zou het probleem minder worden. (Als je zonder Skype kunt)

HermanBrouwers

HermanBrouwers

• Lid sinds 01 mei 2014
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2014
  • 16:49

Mmmm, geen succes dus, die update. Goed dat ik de kat altijd even uit de boom kijk met die updates. Met de SGS2, mijn vorige toestel, heeft wachten me ook een hoop (waarschijnlijke) ellende bespaard. Hoe het kan dat het ene toestel goed reageert en het andere niet is niet altijd duidelijk. Wel is het altijd belangrijke alle Cache geheugen(s) voor en/of na updates te wissen (en evt. een factory reset). Daar blijven nog wel eens verkeerde (oude) instellingen e.d. hangen.
Voorlopig voor mij even geen update, tot de berichten overwegend positief zijn. Anders misschien een keer een CyanogenMode Rom. Maar voorlopig draait LG G2 met 4.2.2. als een zonnetje. Waarom dan updaten?

HermanBrouwers

HermanBrouwers

• Lid sinds 01 mei 2014
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2014
  • 22:44

Zie ook http://www.gottabemobile.com/2014/04/24/lg-g2-android-4-4-kitkat-update-problems-emerge/

Update dus niet indien niet echt nodig! Never change a winning team….

Overigens barst het ook op fora van bv de SGS4 van de problemen en ellende met Kitkat.

HermanBrouwers

HermanBrouwers

• Lid sinds 01 mei 2014
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2014
  • 13:33

@Hoorah: ik heb softwareversie D80220d-EUR-XX (had de telefoon geroot en CWM recovery geflasht op 4.2.2.) en de update, te vinden op http://wccftech.com/update-lg-g2-android-442-kitkat-loosing-root/ geïnstalleerd. Overigens is de root eraf en lijkt de telefoon onder 4.2.2 althans nu - niet meer te rooten.

Bij mij “crasht” bij het opnieuw opstarten Gapps ook (melding dat hij gestopt is en als je die weg klikt werkt alles gewoon), hoewel deze melding 1 x verschijnt en verder geen invloed heeft op het functioneren van de telefoon. De batterijduur lijkt ook iets verminderd, hoewel ik nog steeds met gemak bij redelijk intensief gebruik het einde van de dag haal.

Verder lijkt het systeem nét iets sneller. Echt super. Het flitst gewoon.

De app van Google : “camera” kan ik aanbevelen! Vooral de functie Photo Sphere werkt erg gemakkelijk en geeft prachtige tot 360 graden rondom foto's.

Al met al wel een verbetering, al hoop ik dat de batterij het weer “ouderwets” lang gaat volhouden.

GPS problemen heb ik nog niet geconstateerd. Mocht ik nog iets merken, dan meld ik dat hier wel weer.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren