Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Htcboy

Htcboy

• Lid sinds 27 januari 2010
  • Berichten 125
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 13:41

Vandaag eindelijk de update gehad
Heb het gevoel dat de telefoon wat vlotter werkt

Bewerkt (14 maart 2014 13:41)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6176
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 14 maart 2014
  • 13:52

Heb je ook wat meer info zoals buildnumber en misschien screenshots?

Htcboy

Htcboy

• Berichten 125
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 15:31

eerste screenshot

Bijlage:

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 14 maart 2014
  • 15:58

Dat is dus niet de officiele Nederlandse update (wat we al verwacht hadden)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Htcboy

Htcboy

• Berichten 125
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 16:01

meule
Maak dit veel verschil uit? ikzelf kom uit België

Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 14 maart 2014
  • 16:05

Htcboy
meule
Maak dit veel verschil uit? ikzelf kom uit België
Nee, geen probleem, maar we probeerden het bij LG Nederland bevestigd te krijgen. :-)

iAndries

iAndries

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 327
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 19:23

Ik krijg nog niks binnen (NL)

danny_s

danny_s

• Lid sinds 15 maart 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2014
  • 05:32

Ik heb hem ook binnen (China) internationale versie.

Ben er alleen niet zo blij mee.
Hij heeft meteen weer wat van de oude bloatware geinstalleerd en nu kan ik het met geen mogelijkheid meer uninstallen, op zijn best uitschakelen.

Ook had ik voorheen wanneer ik iemand belde de optie om het gesprek op te nemen, die is nu vervangen met een contacts icoontje. Heel erg jammer, geen idee hoe ik het moet terug krijgen.

Na de update zie ik wel de kleine veranderingen zoals de notificatiebalk die nu een doorzichtige achtergrond heeft.

Maar mijn Googlecalendar geeft nu een foutmelding en is niet te gebruiken.

Ook zijn mijn contacten in de war. In mijn berichten(sms) wordt alles weergegeven alsof de nummers niet in mijn contactlijst staan (geen naam en foto). Hetzelfde gebeurt als ik bel. Ookal bel ik een contact vanuit mijn contactlijst geeft mijn dialer geen foto of naam weer maar alleen het telefoonnummer.

Al met al niet een erg succesvolle update.

Jodokus_kwek

Jodokus_kwek

• Lid sinds 24 november 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2014
  • 17:02

Gisteren ook de nieuwe update ontvangen, leek lekker snel en de accu gaat nog iets langer mee volgens mij, gister nachtdienst, begonnen met 100% en 8 uur later, faceboeken en krant, wat appen nog op 85% dus was erg tevreden. Staat nu op 66% 17:00 uur s'middags.

Toch 2 problemen ontdekt die ik ook bij LG heb neergelegd. Mijn gps werkt niet, en om het proberen te resetten dacht ik mijn G2 opnieuw op te starten. Bij het opstarten krijg ik nu de melding dat gapps crasht, elke keer bij het opstarten.

Wordt hier de gps mee gestuurd…??

Hierbij dus mijn review tot nu toe..

Gr. Bert

Hoorah

Hoorah

• Lid sinds 24 november 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2014
  • 12:41

Ik heb ook de update geïnstalleerd en ook ik heb de nodige problemen. Bij het opstarten crasht het gapps process. Daarbij verbruikt mijn toestel nu veel meer batterij dan voorheen en wordt erg warm. Ik heb gekeken naar lopende processen maar kan niet echt iets vinden dat mijn batterij leegzuigt. Vreemd want ik ben van anderhalve dag batterijduur naar ongeveer 10 a 11 uur gegaan. Notificatiegeluiden zijn ook afgezet maar dat is een minder probleem. Ik merk overigens geen verschil in snelheid, zoals sommigen wel deden.

Ik zit eraan te denken het toestel te resetten en ‘schoon’ opnieuw alles te installeren. Zou dat een goed idee kunnen zijn?

edit: merk nu ook dat locatie service niet volledig werkt. Hij zegt voortdurend ‘Wachten op locatie…’ maar geeft mijn huidige locatie niet weer in bijvoorbeeld de Maps app. Locatie wordt echter wel doorgegeven aan Google en ik kan mijn locatie geschiedenis dus online bekijken. Ook kan ik niet zien of de GPS aan of uit staat omdat die optie vervangen is door een ‘Locatie’ button onder de notificatiebalk. Misschien is dat de reden dat mijn batterij zo snel leegloopt.

edit 2: het is waarschijnlijk de GPS die mijn batterij leeg trekt, want die staat na de update nu default aan. Lang drukken op de locatie knop om naar de instellingen te gaan en van ‘Hoge nauwkeurigheid’ naar ‘Batterijbesparing zetten’. Fijn.

edit 3: ik dacht dat het kraken van het linker audiokanaal te wijten was aan de kwaliteit van de podcast waarnaar ik aan het luisteren was. Dit is echter overal zo en ik heb op het xda forum gelezen dat er meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben.

Ben benieuwd wanneer de eerste patch uitkomt.

Bewerkt (26 maart 2014 15:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren