Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rscahakim

rscahakim

• Lid sinds 10 november 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2014
  • 23:12

Hallo

Ik heb sinds vandaag probleempje met mijn lg g2. Ik had cm11 erop staan en wou terug een custom stock rom opzetten.
Dat is allemaal goed gegaan. er was dan een update voor een beter internet in de stock rom en heb die gebruikt en mijn lg ging opnieuw opstarten in recovery.
Daar zit ik nu vast. Mijn backup wil niet meer werken als ik op restore druk en opnieuw flashen lukt niet meer.
Weten jullie soms een oplossing.

Groeten

Bewerkt (4 februari 2014 21:13)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 18 januari 2014
  • 23:58

CM11, stock rom, backups en dat allemaal met de titel ‘update’.
Pas de titel even aan naar een korte omschrijving van de werkelijke vraag, want de huidige slaat kant noch wal.
Klik op bewerken om dit te doen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

rscahakim

rscahakim

• Lid sinds 10 november 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2014
  • 09:05

De update die ik heb uitgevoerd stond op de stock rom. Ik zit nu gewoon vast in recovery. Als ik restore backup doe doet hij dat maar daarna als ik reboot system doe kom ik terug in recovery. Is er nog een oplossing om daaruit te geraken.
Grtz

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 19 januari 2014
  • 12:24

Nogmaals, pas die titel aan. Een goede titel levert meer lezers op en dus meer kans om geholpen te worden.

Bewerkt (19 januari 2014 12:26)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren