Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Desaranno

Desaranno

• Lid sinds 30 juni 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2015
  • 16:37

Hallo,

Ik heb een nieuwe LG spirit 4G. Ik heb er een sd-kaartje van 32gb ingebracht en alle foto's die ik met de camera maak, worden nu op mijn sd-kaart opgeslaan. Maar foto's die ik van 9gag, snapchat, facebook, messenger, instagram en screenshots opsla, staan allemaal op mijn intern geheugen, ik zou graag mijn sd-kaart als standaard opslagplaats instellen, maar ik heb geen idee hoe of waar ik dat moet doen? Kan iemand mij helpen?
Als ik naar bestandenbeheer ga kan ik het telkens wel verplaatsen, maar als ik dan een nieuwe screenshot (of iets anders een foto van bv: 9gag wil opslaan) wordt er een nieuwe map aangemaakt op mijn intern geheugen…
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2015
  • 15:59

Instellingen > geheugen/opslag > standaard sd .

Tisty

Tisty

• Lid sinds 26 december 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 december 2015
  • 17:51

Instellingen > geheugen/opslag > standaard sd .
Zelfde probleem als TS. Maar hoe moet het bij een  LG H420 Spirit?  Niet zoals hierboven beschreven.

Ik kan bij instellingen naar >opslagruimte.  Daar zie ik de bezetting van het intern geheugen en zie ik dat de SD kaart leeg is maar er is geen menu te bespeuren om deze SD kaart  als standaard in te stellen. Elders vind ik die ook niet.

Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 27 december 2015
  • 18:05

Het kan ook via de camera app, daar naar instellingen gaan, geheugen, apparaat of sd-kaart kiezen.

janwillempost10

janwillempost10

• Lid sinds 08 oktober 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2017
  • 09:17

Hallo,

Ik heb een LG L70. Weet iemand hoe ik mijn foto's kan verplaatsen naar de SD kaart?

Alvast bedankt voor het reageren.

lucia

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 8 oktober 2017
  • 17:14

Hallo, Ik heb een LG L70. Weet iemand hoe ik mijn foto's kan verplaatsen naar de SD kaart? Alvast bedankt voor het reageren. lucia
als je de opslag wilt verplaatsen van een de genomen foto moet je bij de geavanceerde instellingen van de camera zijn (zie link download op tabblad 47 of onderstaand screenshot) als je foto's zo wilt verplaatsen kun je ze met een bestandsbeheer app lang drukken op een foto of rechtsboven menu en kies verplaatsen naar sd en andersom naar vast geheugen.

https://www.gebruikershandleiding.com/LG-LG-D320n---L70/preview-handleiding-663292.html

Bewerkt (8 oktober 2017 17:40)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren