Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jojojoris

jojojoris

• Lid sinds 01 oktober 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 15:49

Hallo,

Ik ben nieuw bij de android maar wil tog meteen goed beginnen. Ik zag op Studentmobiel.nl - Gratis GSM aanbiedingen en SIM only acties een aanbieding voor een 2jarig abbonnement met een htc desire voor meer €21,20 per maand.

Is dit een goede deal of zitten er nog addertjes on het gras?

Verher heeft de Eindeloos online een fair use regeling. Ik mag 10x het gemiddelde gebruiken. Kan iemand mij ongeveer vertellen wat dat gemiddelde ongeveer is? Ik heb ook Xtra snel gekozen omdat ik vermoed dat dit pakket een grotere gemiddelde dataverbruik heeft. Klopt deze vermoedens?

Iedereen alvast bedankt

EDIT: De prijzen zijn vandaag verhoogd :$ het toestel was gratis bij een student 20 abbonnement

Bewerkt (1 oktober 2010 15:49)
Fontio

Fontio

• Lid sinds 16 november 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 2 december 2010
  • 13:37

bij een extra snel abbo zit inderdaad een groter datalimiet, als het datalimiet is bereikt wordt het internet trager, maar nog steeds sneller als bij gewoon eindeloos online

en telefoonkopen.nl is waarschijnlijk wel de goedkoopste, ik heb mijn desire bij de hi winkel gehaald, toen moest ik 70 euro bij betalen en ik had 60 korting omdat ik al langer klant was, maar als ik precies hetzelfde had gedaan bij telefoonkopen.nl zou ik niets hoeven bij te betalen.

Alleen krijg je dan geen studentkorting.

op de site van hi kun je wel meer vinden over de datalimieten

succes

edit/

zie dat je op studentmobiel had gekeken. maar ik zou je ogen open houden voor mooie aanbiedingen, die komen met de desire nog wel eens voorbij

edit/

http://www.studentmobiel.nl/shop/acties/40/128/vodafone-bel%20sms%20web-1-jaar/7418/htc-desire/788/200#bestelformulier
dat is wel een mooie aanbieding, 1 jarig contract maar, en vodafone heeft snel internet

Bewerkt (2 december 2010 13:37)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 2 december 2010
  • 14:12

Ik verplaats hem even naar het juiste forum

Bewerkt (2 december 2010 14:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren