Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Quinten

Quinten

  • Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • #1
  • 28 september 2010
  • 10:04

Het is de zoveelste keer dat ik in mijn reet genomen word (mijn excuses).
Ik heb een bundel met Hi Extrasnel. Mijn max download snelheid is de laatste maand 380 KB/s (De max snelheid voor normaal eindeloos online dus). Ik heb 307 smsjes verstuurd terwijl ik een abonement heb voor 450 smsjes. En ik krijg een rekening van 40 euro boven mijn periodieke kosten. Ik krijg bij 200 MB dataverbruik een sms dat ik op mijn limiet zit (wat 1,2 GB hoort te zijn bij Xtra Snel)

Kan je je voorstellen dat ik een beetje boos ben?
En ik ben de vorige keer zo ongelofelijk moe geworden van die helpdeskmedewerkers met het IQ van een borrelnoot dat ik liever een uitgebreide mail stuur naar hen waar ik alles inclusief contractkopies etc heen kan sturen.

Weet iemand van jullie toevallig of er een mailadres is bij KPN voor klachten?
KPN is het liefst zo onduidelijk mogelijk over contactgegevens.
Het liefst zouden ze zien dat iedereen gebruik maakt van die verschrikkelijk “veelgestelde vragen formulieren” maar als ze zulke domme fouten maken maak ik
ze dat natuurlijk graag even duidelijk per mail.

Bewerkt (28 september 2010 10:04)
Peter1951

Peter1951

  • Lid sinds 02 augustus 2009
  • Berichten 262
  • Reputatie 0
  • #2
  • 28 september 2010
  • 10:46

KS bellen een optie? Is gratis. Verder kan je volgens mij online een uitgebreid overzicht zien van je factuur, met uitgesplitst waar dat aan besteedt is en ook het aantal sms-jes naar welke nummers etc..etc

Bewerkt (28 september 2010 10:46)
Veranum

Veranum

  • Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • #3
  • 28 september 2010
  • 11:58

pff dat klopt echt van geen kant. ik ga over 1.5 mnd over op HI-KPN. Ik hoop dat ik niet tzelfde gezeur ga krijgen, dan hebben ze echt n probleem

Bewerkt (28 september 2010 11:58)
Jayum

Jayum

  • Lid sinds 18 september 2010
  • Berichten 318
  • Reputatie 0
  • #4
  • 28 september 2010
  • 17:10

Oh, mijn zusje wou een Blackberry halen met Hi20! Besteld etc. Krijgt ze later een mailtje dat haar order is ontvangen. En wat staat er in de mail? Juist. Hi25 staat er in. En dan is dus verkeerd. Echt heel stom :S En ik begrijp je woede, Quinten!

Misschien kan je langs een KPN winkel gaan en dan alles uitleggen. Als het niet lukt om alles te vertellen, neem je een papiertje mee met de punten waar je mee zit en wat je duidelijk wilt maken.

Sterkte en succes, Quinten.

Bewerkt (28 september 2010 17:10)

/

Quinten

Quinten

  • Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • #5
  • 1 oktober 2010
  • 13:39

Langs de KPN winkel gaan. Daar heb ik nog niet eens aan gedacht. Laten we dat maar eens proberen dan.
Zal ik ze eens even over de balie trekken daar.

Dank je Jayum

Bewerkt (1 oktober 2010 13:39)
Jayum

Jayum

  • Lid sinds 18 september 2010
  • Berichten 318
  • Reputatie 0
  • #6
  • 3 oktober 2010
  • 18:52

Quinten, geen dank. Zo kan je makkelijk ook je verhaal doen en krijg je meestal ook wel een goed verhaal/reactie terug met hoe en wat.

Ook is het persoonlijker dan mail/telefoon. Zo kunnen ze ook minder moeilijk over iets doen.

Bewerkt (3 oktober 2010 18:52)

/

maomanna

maomanna

  • Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • #7
  • 12 oktober 2010
  • 15:03

Ik ben het dataverbruik van Xtra snel eens aan het testen

heb nu al 400MB op de teller staan. eens even door downloaden en 3G watchdog maar laten meten

Bewerkt (12 oktober 2010 15:03)
maomanna

maomanna

  • Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • #8
  • 13 oktober 2010
  • 20:57

Teller staat momenteel op 1160mb
nog geen sms ontvangen

Bewerkt (13 oktober 2010 20:57)
maomanna

maomanna

  • Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • #9
  • 14 oktober 2010
  • 20:21

1930mb

GEEN SMS

Bewerkt (14 oktober 2010 20:21)
Quinten

Quinten

  • Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • #10
  • 14 oktober 2010
  • 20:50

Ik krijg meestal de 80% verbruik SMS en de je bent eroverheen SMS een halve of een dag na elkaar.
Klopt dus ook niet. Jij zal het ook wel te laat krijgen en in 1 keer.

Bewerkt (14 oktober 2010 20:50)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren