Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 29 augustus 2013
  • 13:13

Beste allemaal,

Sinds KPN hier in de buurt het 4G/LTE netwerk heeft uitgerold merk ik aanzienlijk mindere snelheden op bij mijn 3G verbinding. Vaak een hele trage verbinding, soms helemaal geen. Hij geeft wel aan dat ik voldoende signaal heb, maar de snelheid van het internet zit er gewoon niet in zoals voorheen.
Als ik terug schakel naar 2G heb ik zelfs sneller internet. Er is niks aan mijn toestel veranderd, ik draai de ROM al maanden zonder configuratie veranderingen. Uitschakelen/vliegtuig modus mag allemaal niet baten.

Meer mensen deze ervaring?

Bewerkt (29 augustus 2013 13:22)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 29 augustus 2013
  • 15:20

Is het verstandig om je regio erbij te zetten? Zodat je ook appels uit Amsterdam met appels uit Amsterdam kan vergelijken en niet die uit Maastricht enzo

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 29 augustus 2013
  • 15:34

Goed puntregio Gorinchem.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

johanroelfs

johanroelfs

• Lid sinds 20 oktober 2012
  • Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2014
  • 21:12

Niet alleen 3g maar ook het netwerk voor bellen en SMS

LG G6
Lenovo Tablet
Apple iPad

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6504
  • Reputatie 250
  • 13 maart 2014
  • 22:26

ondanks dat ik een maand geleden gratis snelheid erbij gekregen heb van telfort heb ik af en toe helemaal geen verbinding of langzaam is trouwens wel sporadisch.
ik zit hier nog op geen 200 meter vanaf een umts antenne.
omgeving doetinchem.

Bewerkt (13 maart 2014 22:28)
thomas_123

thomas_123

• Lid sinds 06 juni 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2014
  • 13:36

Zelfde verhaal in de omgeving dordrecht. Waar ik vroeger makkelijk een video kon streamen is dat nu niet meer mogelijk. Op mijn telefoon staat dan ook dat ik een edge verbinding heb in plaats van een hsdpa(hsupa). Wat nog vervelender is, is dat mijn abonnement stamt uit augustus 2013 terwijl alle klanten vanaf 2 september gratis een upgrade naar 4g hebben gekregen. Gelukkig is in Rotterdam de snelheid wel oke en hier verblijf ik op dit moment vaker dan in Dordrecht.

radioguide.fm

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 6 juni 2014
  • 18:48

Toch wel typisch dat meer mensen dit ervaren.
Hier is het sinds een paar weken weer wat beter, maar vlot is het nog steeds allerminst.

nomad22

nomad22

• Lid sinds 01 januari 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2015
  • 13:11

Om nog eens een oude koe uit de sloot te halen; dit heb ik ook heel sterk ervaren afgelopen jaren. Sinds de uitrol van 4G is de 3G verbinding gewoon significant trager. Heb dat met screenshots van speedtests gemeld aan KPN, die hebben me bezworen dat ze de verbinding niet 'knijpen', maar een verschil van 14 naar 1 á 2 megabits sinds de exacte dag dat 4G hier live ging, is geen toeval natuurlijk. Dit is nooit meer op hetzelfde niveau gekomen. Waar je betaalt voor 14.4mbps, krijg je dat eigenlijk nooit meer, terwijl dat jarenlang wel zo was.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren