Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2013
  • 07:37

[QUOTE=Peter-036;379200]Van iemand met "$$" dollartekens in z'n profiel had ik meer financiele controle verwacht.........:p, en het inschakelen van een advocaat lijkt me een vorm van naar keuze: 1.goed geld naar kwaad geld gooien, of 2.overkill. het is zonde van je geld, maar hoeveel is het nou, 8 of 9 maanden abo?[/QUOTE] 8 maanden waarvan 2 terug geboekt is toch alweer rond de 150$... ik ben teleurgesteld in de medewerkers van KPN het zijn vuile mensen daar, ik geef de schuld ook niet aan KPN maar aan die éne persoon die mijn contract had moeten ontbinden die dag. Als één van hen dit doet dan doet de rest het ook, het zijn net apen die elkaar na-apen:p

Bewerkt (21 mei 2013 13:42)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1429
  • Reputatie 70
  • 15 februari 2013
  • 07:57

Over één ding zijn we het in elk geval wel eens (zij het om verschillende redenen): je bent te beklagen...

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 15 februari 2013
  • 09:14

Ik snap wat de TS doormaakt en ik zelf heb ook soort gelijke praktijken gehad. Dit maal dan wel met een sportschool maar het komt op het zelfde neer. Wat ik de TS adviseer is eens exact bepalen hoeveel er van zijn rekening is gehaald. Vervolgens gaan bepalen wat de exacte datum zou zijn wanneer het contract ontbonden zou zijn en wanneer dit inging, ik kan me wel iets voorstellen dat je op 1 maart bijvoorbeeld belt om te vragen of het contract ontbonden kan worden om die en die redenen en dat het pas een aantal weken/maanden later in gaat. Meestal word in de computer van KPN of welk ander bedrijf met een klantenservice/callcenter bij gehouden hoe vaak een klant belt, waarom en met wie de klant heeft gesproken. Ga dit eens na door gewoon simpel te vragen. Wat je dan kan doen is gewoon vriendelijk vragen hoe zij deze fout willen recht zetten. En of er wellicht een regeling kan worden getroffen omtrent het geld. Word dan ook niet gelijk boos als zij nee zeggen maar vraag naar de reden. Wees eerst eens vriendelijk en zorg, als je een advocaat in gaat schakelen, voor bewijs. Keihard bewijs dat jij al lang en breed je contract had ontbonden en zij tegen alles in geld bleven incasseren..

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2013
  • 22:34

Oke even een update ik kreeg vandaag een telefoontje van The phonehouse en ik krijg alles met terug werkende kracht terug betaald. Wanneer en hoeveel het eeerste bedrag wordt terug gestort is nog niet bekend helaas maar ben blij dat ik mijn $$$ terug krijg!:D

Bewerkt (21 mei 2013 13:52)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1429
  • Reputatie 70
  • 5 maart 2013
  • 10:15

Mooi dat het naar tevredenheid is opgelost en dat je dat hier meldt.:thumbs: Alleen erg jammer dat je begon met een tirade dat het oplichters zijn, hoewel het mede je eigen schuld was omdat je je financiën blijkbaar niet goed beheert en daarom 3/4 jaar lang niet in de gaten had dat het opgezegde abonnement nog steeds maandelijks werd afgeschreven. Je hebt je posts nu dan wel aangepast, maar ondertussen heeft iedereen hier kunnen lezen dat jij KPN van oplichting hebt beticht en heeft men daar misschien onterecht conclusies uit getrokken. Ik hoop dat je voortaan eerst probeert geschillen langs de normale weg op te lossen voordat je ze openbaar maakt, en dat je je financiën wat beter in de gaten gaat houden. Laat het je een les zijn..... :cool:

Bewerkt (21 mei 2013 13:52)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2013
  • 19:35

Ja maar dat kwam omdat een hoge piefje van KPN toen ik had gebeld voor de eerste keer 3 weken geleden al gelijk zei dat ik naar mijn geld kon fluiten. Bij de phonehouse werkt gelukkig een jongeman die ik ken van vroeger en hij heeft echt zijn best gedaan voor mij (hij heeft zo zijn connecties etc) als het iemand anders was geweest of stel dat ik destijds mijn abo ergens online had afgesloten via webshop dan was ik kansloos geweest... het was een ingewikkeld situatie waarbij 2 simkaarten betrokken waren en een verhuizing. Zelfd de manager van the Phonehouse had er geen vertrouwen meer in en had zelfs voorgesteld om hun aan te klagen omdat het hun fout was:angel:

Bewerkt (21 mei 2013 13:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren