Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2013
  • 22:54

Ik was bezig met online bankieren en ineens zag ik daar KPN MOBIEL in het rijtje staan terwijl ik geeneens een abonnement van hun heb! nooit een simkaart ontvangen of wat dan ook! Wat ik nog wel weet over Hi/KPN is dat ik in juni vorig jaar een hi abonnement had afgesloten icm sony toestel maar bij aankomst thuis bleek deze telefoon te kraken als je belde, ik dus meteen terug en kreeg een ander zelfde sony toestel mee maar deze kraakte ook. Ik dus terug en heb tegen hun gezegd dat ik geen vertrouwen meer had in het product en kon ook gewoon het contract ontbinden omdat dit allemaal binnen een week gebeurde.. geen probleem dus... ze hebben mij verteld dat ze alles dus gingen stop zetten en dat ze mijn nummer weer terug gingen veranderen naar T-Mobile prepaid (want dat is wat ik destijds had) .. kortom nu bijna jaar verder ondek ik dat KPN gewoon al die tijd geld van mij rekening pakt sinds de dag dat ik zogenaamd het contract had beeindigd!!

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)
DJ-Galaxy

DJ-Galaxy

• Lid sinds 11 maart 2012
  • Berichten 404
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2013
  • 23:33

Ook niet echt handig als je er pas 3/4 jaar later achter komt!!o_O

Groeten Dirk

Verwijderd_Account_14511

Verwijderd_Account_14511

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 228
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 14:14

das idd niet handig, maar ik heb dat zelf een keer gehad met de bankgiro loterij, werd ook ineens dubbel afgeschreven. geld gelukkig wel terug gehad

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1426
  • Reputatie 70
  • 29 januari 2013
  • 19:27

Waar gewerkt wordt daar worden ook weleens fouten gemaakt. Om nou meteen te gaan gillen dat het oplichters zijn is aardig kort door de bocht. Gewoon contact opnemen en je geld terug vragen (als het inderdaad zo is afgesproken). Rest me op te merken dat je zelf ook wel eerder aan de bel had kunnen trekken, wie merkt er nou 3/4 jaar lang niet dat er onterecht geld van zijn rekening wordt afgeschreven...

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 22:30

Ik heb met hun contact opgenomen (via phonehouse) en [B]KPN gaf gelijk aan ze niet terug betalen[/B], maar de phonehouse gaat kijken of dit alsnog kan etc.. ik krijg een telefoontje binnenkort over hoe en wat. Maar nu wordt 'mijn' abbo toevallig wel opeens stop gezet binnen 5 dagen haha wat een oplichters, dit hadden ze ook gezegd in Juni vorig jaar ja dus nog even afwachten of dit ook daadwerkelijk gebeurd. Ik maak veel gebruik van ING app en daar staan die incasso's niet in?? Ik kom weinig op de laptop dus heb ze al die tijd over het hoofd gezien.

Renate1970

Renate1970

• Lid sinds 15 februari 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2013
  • 16:39

Nou inderdaad om nou meteen van oplichting te spreken gaat wat ver, snap ook eerlijk gezegd niet dat je er pas zo laat achter komt. Maar vind wel alsnog dat men moet toegeven dat ze fout zitten als inderdaad alles administratief klopt wat je zegt dat het abonnement al was opgezegd. Normaal krijg je daar wel een uitdraai van of in elk geval iets waar je kan zien dat je abonnement is opgezegd geweest.

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)

Samsung Galaxy S7 Edge

ProXar

ProXar

• Lid sinds 24 juni 2012
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2013
  • 20:35

Je kan natuurlijk ook even bij de bank informeren wat er mogelijk is. Incasso kun je tot 56 dagen na afschrijven terug halen, misschien dat je net 2 maanden nog red. Heb je igg wat.

Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 1 februari 2013
  • 22:16

Het lijkt mij hier nou niet de juiste plek om dit soort zaken aan het licht te brengen. En KPN als 'oplichters' neerzetten lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling. Je hebt als (ex) klant de kans gehad binnen 4 weken een bestelling te annuleren, kom je er later pas achter (telefoon kraakt, slechte dekking) dan kun je inderdaad in overleg met KPN een passende regeling krijgen. Normaliter zou je verwachten dat je dan een ander toestel mag uitkiezen, ze zijn in mijn ogen nog érg coulant geweest. Als dit zo is geregeld (contract ontbonden) en je hebt een bewijsje op papier dan zou ik mij als ik jou was niet druk maken ;-). Sowieso kun je op vertoon vd nodige documentatie gewoon langs de bank gaan en vragen om het geld terug te boeken. Alleen is mijn vraag dan; kom je hier echt pas na zóveel maanden achter? De incassobetalingen (lees: ALLE BETALINGEN) komen gewoon voor in je overzicht. Wellicht is er iets anders gebeurd? Just asking (and curious)

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2013
  • 18:24

[QUOTE=Renate1970;378940]Nou inderdaad om nou meteen van oplichting te spreken gaat wat ver, snap ook eerlijk gezegd niet dat je er pas zo laat achter komt. Maar vind wel alsnog dat men moet toegeven dat ze fout zitten als inderdaad alles administratief klopt wat je zegt dat het abonnement al was opgezegd. Normaal krijg je daar wel een uitdraai van of in elk geval iets waar je kan zien dat je abonnement is opgezegd geweest.[/QUOTE]Ik ben dus terugegaan naar de Phonehouse die dag en de medewerker achter de balie heeft voor mij zitten bellen, hij werd van het kastje naar de muur gestuurd waar ik LIVE mee zat te luisteren, de eerste die hij sprak gaf gewoon aan dat ik alles terug kon krijgen... maar ik moest eerst wat dingen doen (zoals huis adres wijzigen want ben inmiddels verhuis..en iets met T-Mobile simkaart etc..) mederwerker moest weer ander nummer bellen en daar kreeg hij te horen dat ik helemaal niks terug krijg... ;) Wie niet eerlijk is is een oplichter in mijn ogen. Maar ik schakel zoiezo een advocaat in als het geld niet tot de laatste cent wordt terug betaald, [QUOTE=ProXar;378992]Je kan natuurlijk ook even bij de bank informeren wat er mogelijk is. Incasso kun je tot 56 dagen na afschrijven terug halen, misschien dat je net 2 maanden nog red. Heb je igg wat.[/QUOTE]Ja de laatste 2 maanden direct op advies van de phonehouse medewerker terug geboekt.. (was dit zoeizo al van plan te doen) [QUOTE=Het ratje;379026]Het lijkt mij hier nou niet de juiste plek om dit soort zaken aan het licht te brengen. En KPN als 'oplichters' neerzetten lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling. Je hebt als (ex) klant de kans gehad binnen 4 weken een bestelling te annuleren, kom je er later pas achter (telefoon kraakt, slechte dekking) dan kun je inderdaad in overleg met KPN een passende regeling krijgen. Normaliter zou je verwachten dat je dan een ander toestel mag uitkiezen, ze zijn in mijn ogen nog érg coulant geweest. Als dit zo is geregeld (contract ontbonden) en je hebt een bewijsje op papier dan zou ik mij als ik jou was niet druk maken ;-). Sowieso kun je op vertoon vd nodige documentatie gewoon langs de bank gaan en vragen om het geld terug te boeken. Alleen is mijn vraag dan; kom je hier echt pas na zóveel maanden achter? De incassobetalingen (lees: ALLE BETALINGEN) komen gewoon voor in je overzicht. Wellicht is er iets anders gebeurd? Just asking (and curious)[/QUOTE]Nee ik heb geen bewijs niksop papier, dit is allemaal mondeling gegaan tussen de phonehouse en KPN, maar zij hebben mijn gegevens nog wel in hun computer staan dat het is stop gezet enzo. Ik pin best veel kleine bedragen ... ik pin eigenlijk alles zowat en betaal bijna nooit met losgeld.. dus als ik naar mn internet bankier ga dan zie ik ze domweg gewoon over het hoofd.

Bewerkt (21 mei 2013 13:38)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 2 februari 2013
  • 18:51

Van iemand met "$$" dollartekens in z'n profiel had ik meer financiele controle verwacht.........:p, en het inschakelen van een advocaat lijkt me een vorm van naar keuze: 1.goed geld naar kwaad geld gooien, of 2.overkill. het is zonde van je geld, maar hoeveel is het nou, 8 of 9 maanden abo?

Bewerkt (21 mei 2013 13:38)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren