Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gwbuiter

gwbuiter

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 16:58

Laatst bij een telefoonzaak in de stad geweest om een nieuw KPN internet extra abonnement af te sluiten met een leuke aktie met de galaxy tab2.

netjes mijn id en pas afgegeven en de verkoper heeft alles in zijn systeem ingevoerd.
Tot mijn verbazing krijg de verkoper een melding in zijn scherm dat KPN de aanvraag heeft afgewezen….
er werd eveneens vermeld dat KPN mij schriftelijk ervan op de hoogte zou brengen van de redenen hiervan.
beetje vreemd, ik ben geen wanbetaler of zoiets.
De verkoper vond het eveneens vreemd, en plaats direct daar achteraan een nieuwe aanvraag, en kreeg toen ineens WEL een goedkeuring. tenminste…..op het contract stond wel extra vermeld: “onder voorbehoud code……” onder het mobiele nummer.
De verkoper had blijkbaar niet veel kennis van zaken, zo leek het mij, en gaf me na afhandeling van het contract onder het mom van “nouja, het zal wel goed wezen” gewoon zo de sim en het apparaat mee.

2 dagen later ontvang ik inderdaad een brief van KPN dat ze de aanvraag niet verder in behandeling kunnen nemen omdat aan de hand van mijn legitimatiegegevens mijn ID als gestolen/verlopen of vermist staat geregistreerd. echt vaag! klopt niks van.

Uw aanvraag is daarom door KPN geannuleerd.

Nu vraag ik me af…..heb ik nu wel….of geen abo. de sim in het toestel geeft wel gewoon aan dat ik verbonden ben met KPN.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
Soundlab

Soundlab

• Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 17:01

Waarom bel je niet gewoon even met hun cs?

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 9 juli 2012
  • 17:28

Ga er maar van uit dat je de tweede keer wel een abo hebt afgesloten, de eerste keer zal de scan van je id wel verminkt zijn aangekomen, of de verkoper heeft 't niet helemaal goed gedaan.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

doctormetal

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 18:35

Inderdaad gewoon met KPN bellen. Die zijn de enigen die hier antwoord op kunnen geven.

Rubenn

Rubenn

• Lid sinds 12 januari 2011
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2013
  • 14:12

[QUOTE=doctormetal;319871]Inderdaad gewoon met KPN bellen. Die zijn de enigen die hier antwoord op kunnen geven.[/QUOTE] Inderdaad, wellicht had hij de eerste keer een typfout oid gemaakt.. 0800-0402

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 25 februari 2013
  • 23:31

vraag echter wel om een bevestiging van het antwoord via de mail, of zij nu kunnen bevestigen of je nu een abonnement hebt of niet.

Bewerkt (21 mei 2013 13:48)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren