Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

pack

pack

  • Lid sinds 21 maart 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • #1
  • 6 april 2011
  • 13:24

Ik wordt er werkelijk gek van. Ik heb tal van sites doorgespit, gegoogled en hier op het forum gelezen. Niets lijkt te werken. Daar waar hotmail instellen zo gemakkelijk was loop ik erg tegen het instellen van mijn online email adres aan.

Wie kan mij - het liefst teletubbie taal - uitleggen wat er moet gebeuren?

pop.online.nl - smtp/online.nl - smtp.kpnplanet.nl - imap.online.nl etc allemaal al geprobeerd. Tevens de pop en die andere keuze.Misschien een setting die verkeerd staat o.i.d.?

Voor de duidelijkheid, ik heb een abbo via HI and ik wil mijn thuismail adres van online via mijn telefoon kunnen checken. Hier gebruik ik de standaard applicatie “email” voor.

Alvast bedankt

Bewerkt (6 april 2011 13:24)
siccoxx

siccoxx

  • Lid sinds 06 april 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • #2
  • 6 april 2011
  • 14:31

Ik heb sins gister ook mijn LG optimus 2x ontvangen, heb direct mijn email ingesteld, heb verder geen probleem ondervonden.

Hotmail en Live mail via POP3 op je mobiel | McCune.nl

** Ik zie nu dat ik verkeerd heb gelezen sorry!! **

Bewerkt (6 april 2011 14:31)
marinesjeng

marinesjeng

  • Lid sinds 01 oktober 2009
  • Berichten 216
  • Reputatie 20
  • #3
  • 6 april 2011
  • 14:42

Heb je de goede poortinstellingen?

Bewerkt (6 april 2011 14:42)

HTC One M8 - S-OFF - Super CID - OS: converted to GPE 6.0 H10

Paul_D

Paul_D

  • Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • #4
  • 6 april 2011
  • 22:41

Vaak moet je ook aanvinken dat er geveriveerd moet worden. Zorgt ook wel eens voor problemen.en ik zag staan, pop.online, maar heb je ook pop3.online geprobeerd? Anders helpdesk online.

Sent from my Optimus 2X Speed, using Tapatalk

Bewerkt (6 april 2011 22:41)
pack

pack

  • Lid sinds 21 maart 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • #5
  • 6 april 2011
  • 23:37

Ok ik heb het volgende geprobeerd:

inkomende server:
pop.online.nl / pop3.online.nl

Veilig inkomende email:
TLS (poort 110)
SSL (poort 995)
uit (poort 110)


Uitgaande email:
smtp/online.nl
smtp.kpnplanet.nl
imap.online.nl

Beveiligde SMTP:
TLS
SSL
uit (welke alle drie op poort 25 blijven staan


Is er niemand met online die mij kan vertellen wat er verkeerd gaat? Ik heb user en pass getest op de website en daar kan ik gewoon mee inloggen.

Bewerkt (6 april 2011 23:37)
Paul_D

Paul_D

  • Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • #6
  • 7 april 2011
  • 07:56

@pack

Ik heb zelf net de mail ingesteld. Ik zal beschrijven wat ik heb gedaan. Is mail van KPN, maar zal niet veel verschillen.

emailadres@kpnmail.nl
gebr. naam (kan alleen gebr. naam zijn, soms is het je volledige e-mail adres)
Wachtwoord

Geen beveiligingen of verificaties aan zetten.

POP3

Uitgaande mail:
pop3.kpnmail.nl poort 110

inkomende mail:
mail.kpnmail.nl poort 25

beveiligde SMTP uit
vinkje weghalen bij “gebruik SMTP-authentificatie” ik denk dat dit bij jou ook het probleem is.

Gegevens online:
pop.online.nl
smtp.online.nl
Deze kloppen gewoon.

het vinkje van “gebruik SMTP-authentificatie” staat bij de uitgaande mail instellingen.

Succes

Bewerkt (7 april 2011 07:56)
pack

pack

  • Lid sinds 21 maart 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • #7
  • 7 april 2011
  • 10:42

@Paul D, bedankt voor je uitleg, ik heb het exact zo gedaan maar nog steeds geen resultaat. ik zit dan alleen nog te kijken of er iets in het begin fout gaat. Je hebt dan de keuze om ms exchange of overig te kiezen. Ik kies daar voor overige, vervolgens kan je ook push inschakelen, deze had ik uit staan maar terwijl ik hem nu net eens probeer met push aan werkt het ineens wel. probleem is dus bij deze opgelost!

Allen bedankt voor de hulp!

Bewerkt (7 april 2011 10:42)
Manolo

Manolo

  • Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • #8
  • 20 april 2011
  • 11:23

Hey pack,
Ik heb ook Online en heb t volgende ingesteld waardoor mijn mail naar behoren werkt:
- Inkomende mailserver: pop.online.nl
- Type mailbox: POP3
- serverpoort inkomend: 110
- Veilige inkomende e-mail: UIT
- Veilig aanmelden met APOP: UIT
- Uitgaande mailserver: smtp.online.nl
- SMTP-poortnummer: 25
- Beveiligde SMTP-: UIT
- Gebruik SMTP-authentificatie: UIT
- Gebruik dezelfde ID/WW-: AAN

Bij werkt t
Succes.

Bewerkt (20 april 2011 11:23)
Manolo

Manolo

  • Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • #9
  • 20 april 2011
  • 11:24

@Pack… Ik lees net dat t al gelukt is dus :p

Bewerkt (20 april 2011 11:24)
jur1983

jur1983

  • Lid sinds 04 mei 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #10
  • 4 mei 2011
  • 22:18

pack,

is het u nu gelukt?

want ik word er ook echt werkelijk gek van.

ook ik heb een hi i'net abbonement en heb alles al geprobeerd ondertussen..

Bewerkt (4 mei 2011 22:18)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren