Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

FredKotelet

FredKotelet

• Lid sinds 03 mei 2019
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2019
  • 11:54

Hallo forummers!

Ik heb een vraagje, en ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Ik ben namelijk toe aan een nieuwe telefoon, alleen ik zit te twijfelen tussen twee toestellen:
De Samsung Galaxy A50 en de Nokia 7 Plus.
Het zijn beide prachtige toestellen, rond de prijsklasse van 250 euro. Qua prijs zijn ze dus ongeveer vergelijkbaar.
Nu stamt de Nokia 7 plus uit 2018, terwijl de Samsung Galaxy A50 onlangs op de markt is gebracht. De Galaxy A50 is dus nieuwer. Daarnaast zit op de Nokia Android One en op de Galaxy One UI (dat laatste lijkt me wel een mooi besturingssysteem).
Beide smartphones hebben ongeveer dezelfde specificaties. Een verschil is dat op de Galaxy A50 128 GB opslag zit en op de Nokia 7 Plus 64 GB. Op de Galaxy zitten achterop ook 3 camera’s. En op het scherm een fingerprint scanner! 
Wel was de Nokia 7 Plus tot beste consumer smartphone van 2018-2019 uitgeroepen en de Galaxy is minder bekend.
Nu is het punt dat ik graag een goede keuze wil maken. Ik ben geen Samsung fan ofzo, ik zou graag op de beste specificatie’s willen afgaan.
Welke telefoon zouden jullie, als Android experts aanraden?
De Nokia of de Samsung?
Alvast heel erg bedankt!

Fred Kotelet

Bewerkt (5 mei 2019 11:41)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6020
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 6 mei 2019
  • 08:24

Persoonlijk zou ik dan voor de Nokia gaan. De high end telefoons van Samsung vind ik een van de beste, maar mid- of low-end Samsung telefoons worden over het algemeen snel traag en slecht gesupport met updates. Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in Nokia.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik nog nooit met een Nokia heb gewerkt, ik laat mij leiden door wat ik lees.

FredKotelet

FredKotelet

• Lid sinds 03 mei 2019
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2019
  • 20:05

Ik ga voor de Nokia 7 plus.
Bedankt voor de moeite!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren