Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Oppo R17 Pro

• Pocophone F1

• Xiaomi Mi A2

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

vissertw

vissertw

• Lid sinds 13 april 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 april 2018
  • 12:29

Goedemorgen, ik heb mij net aangemeld, eigenlijk ben ik daar toe gekomen omdat ik zoals ik bij het voorstellen al aangaf door de bomen het mobieltjes bos niet meer zie.

Ik ben een paar jaar geleden de smart phone wereld ingelokt met een Samsung Galaxy S5.
En daar doe ik het nog steeds mee maar die begint nu af en toe te mekkeren dat hij vol raakt.

Bij het kijken naar iets anders ben ik tegen gekomen de Umidigi Crystal.
Ziet er echt netjes uit voor 180 Euro, 4GB en 64 opslag.
Werkt goed maar, GPS is hopeloos, alles geprobeerd en op het forum van Umidigi kwam ik er al snel achter dat bijna iedereen met dat type daar last van hebben.
Ik vind GPS een wezenlijk iets, het zit er op dus moet het werken. En echt het was veel slechter dan mijn Galxy S5.
Die is dus terug naar de winkel.

Ik ga rustig verder zoeken, ik ben nu tegen gekomen de Xiaomi Mi A1, ook zo ongeveer in gelijke prijsklasse.
Heeft iemand ervaring met de Xiaomi Mi A1?
Ik zit nu ook te denken aan de Wileyfox Swift 2x, heeft iemand van hier daar ervaring mee?

Zover bedankt en prettig weekend,

Ton.

Bewerkt (13 april 2018 16:54) | Mogelijk meer info.
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5939
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • 13 april 2018
  • 19:06

Welkom op het forum Ton. Ik heb geen ervaring met Xiaomi. Wat betreft Wileyfox, van horen zeggen is dat op zich een prima middenklasser, alleen is het bedrijf gestopt en kun je waarschijnlijk geen officiële support en updates meer verwachten. Dat zou mij wel weerhouden een dergelijke aankoop te doen.

vissertw

vissertw

• Lid sinds 13 april 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 14 april 2018
  • 09:29

Inderdaad, dat had ik nog niet gelezen over Wileyfox, ik zit nog niet te springen naar een nieuwe, maar kijk wel rond.
Ik blijf het jammer vinden van die slechte GPS op de Umidigi, dat was verder echt een mooie smartphone voor die prijs.
Mogelijk volgen er nog wat gebruikers ervaringen van de Xiaomi Mi A1.

Groeten,

Ton.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren