Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

ramonarno22

ramonarno22

• Lid sinds 20 juni 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2017
  • 12:52

Beste,
Ik heb enkele dagen geleden mijn smartphone laten vallen met resultaat dat deze volledig kapot is. Dus ben ik op zoek achter een nieuw
toestel.

Ik heb lang genoten van een nexus 5, waar ik enorm tevreden van was. Spijtig genoeg is deze anderhalf jaar geleden gestolen geweest en
nooit meer terecht gekomen. Ik ben dan overgegaan naar de oneplus X, alweer een
top toestel.
Beide smartphones hadden een scherm van + -5’ wat voor mij de sweet spot is, persoonlijk vind ik de grote van bijvoorbeeld de oneplus 3,
nexus 6p..enz net iets te groot.
Beide smartphones draaiden ook telkens zo goed als stock android, beide
toestellen waren in tijde geroot met een costum stock android rom met wat extra
ditjes en datjes.

Mijn eerst gedacht nu was om opnieuw een oneplus x te kopen maar deze kopen is niet meer mogelijk.
mijn 2de optie was dan een nexus 5x, maar deze is alweer een aantal jaren oud..

Kort samengevat, wat ik zoek in een smartphone is:
-         5’ scherm
-         Zo dicht mogelijk bij stock android
-         Geschikt als dagelijkse gebruiker van onderandere veel snapchat, facebook, smsen, camera en internet browsing

Graag had ik jullie advies gehad.

- Arno

Bewerkt (20 juni 2017 12:52)
LOLgam3r3

LOLgam3r3

• Lid sinds 14 mei 2017
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2017
  • 14:03

Misschien is de nokia 3,5 of 6 bekijken. als ik zo hoor misschien eerder de 6, die is beter dan de 3 en de 5 en komt dichter in de buurt van je vorige toestellen. Hij komt binnenkort uit en lijkt me aan je eisen te voldoen bovendien puur 100% stock android en goede bouwkwaliteit voor als je hem laat? vallen.
Als je meer premium wilt kun je misschien beter wachten op de nokia 9.

www.techradar.com/news/nokia-9-release-date-news-and-rumors]nokia 9

nokia 6

ramonarno22

ramonarno22

• Lid sinds 20 juni 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2017
  • 11:18

Misschien is de nokia 3,5 of 6 bekijken. als ik zo hoor misschien eerder de 6, die is beter dan de 3 en de 5 en komt dichter in de buurt van je vorige toestellen. Hij komt binnenkort uit en lijkt me aan je eisen te voldoen bovendien puur 100% stock android en goede bouwkwaliteit voor als je hem laat? vallen. Als je meer premium wilt kun je misschien beter wachten op de nokia 9. www.techradar.com/news/nokia-9-release-date-news-and-rumors]nokia 9 nokia 6
De nokia 6 lijkt me inderdaad interessant, het scherm gaat wat naar de grotere kant met 5.5' maar dat kan ik er er bij nemen. 
De nokia 5 heeft dan weer de juiste scherm grote maar heeft wat minder rap, en als een grote multitasker  is dit best nog een deal breaker.

Zou je zeggen dat de nexus 5x nog steeds de moeite is? Ik heb altijd wat schrik om een nieuwe merk te proberen, ik blijf graag bij mijn vertrouwde omgeving. De nexus lijn heeft ook enorm veel ROM's wat enorm handig is als de update's van google uit stoppen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren