Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Gilb

Gilb

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 187
  • Reputatie 0
  • 2 april 2017
  • 10:41

Ik overweeg de aanschaf van de Samsung S8. Nu twijfel ik tussen de S8 en de S8+. Het lijkt me dat het grotere (6,2 inch) scherm van de S8+ alleen maar voordelen heeft, vooral ook omdat ik dagelijks zo'n twee uur in de auto zit en de telefoon ook gebruik bij navigatie. Maar misschien is de S8+ wel wat groot om mee te nemen in de broekzak.Wat is jullie idee hierover? Waar zouden jullie, nog even afgezien van het prijsverschil, voor kiezen?

Gilb

Gilb

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 187
  • Reputatie 0
  • 6 april 2017
  • 19:27

Tegen de tijd dat ik antwoord op mijn vraag heb ligt de S9 al in de winkel ;-)

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6333
  • Reputatie 250
  • 6 april 2017
  • 20:20

er zullen nu nog maar weinig mensen zijn die er al een het bezit hebben er valt dus nog niets zinnigs over te zeggen.

ik weet niet of die vergelijking helemaal opgaat maar ik heb ooit een nexus 6p gehad (5,7 inch) ik heb toen weer weggedaan vanwege dat ik hem achteraf gezien toch te groot vond je moet niet een strakke broek aan hebben en je kunt niet normaal gaan zitten ik zat altijd met dat ding in de hand ik had er meer last van dan gemak maar is voor iedereen toch anders.

ik bezit nu een htc 10 (5,2 inch) en vind deze eigenlijk prima van formaat.

dus die 6,2 inch zit er net tussen en dan zou ik zeggen dat kan nog net, voor mij dan he'.

zo, ik weet nu haast wel zeker dat de s9 nu nog niet in de winkel ligt ;-)

Gilb

Gilb

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 187
  • Reputatie 0
  • 7 april 2017
  • 09:31

Dank je, en nog mooi ruim voor het verschijnen van de S9 ;-)

Je hebt gelijk, er zijn nu nog maar weinig mensen zijn die er al een hebben en er dus iets zinnigs over kunnen zeggen. 
Wel een goed punt dat je een groot model vaker in je hand zult hebben. De telefoon is toch al een verlengstuk geworden, maar goed, het moet wel handzaam blijven. 

Omdat ik de telefoon toch wel 2 uur per dag in de auto voor me heb hangen, en ik hem daarbij gebruik voor bellen, navigatie en spotify, vraag ik me daarom af of de 8+ dan toch veel handiger (want beter zicht door groter scherm) is.
Overigens, misschien is een tasje voor o.a. de telefoon, voor als je op straat loopt ook nog een optie. 

Gelukkig heb ik nog even de tijd om na te denken welk model het evt. gaat worden :-)

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2189
  • Reputatie 20
  • 7 april 2017
  • 13:33

Het beste advies wat ik je kan geven (en dit geldt echt voor ALLE telefoons): Bekijk hem IRL voordat je iets koopt/bestelt.

Ik zie namelijk vaak de afmetingen staan en denk dan: wauw, die wil ik !.
Maar dan zie ik het toestel en blijkt het scherm vooral hoog te zijn ipv breed.
(30x2 is OOK 6inch, net als 15x4) (even puur als voorbeeld he)

Tot nu toe heb ik nog niks kunnen vinden welke qua schermafmeting beter is dan mijn Note 1.
Ook niet de S8.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Gilb

Gilb

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 187
  • Reputatie 0
  • 7 april 2017
  • 13:54

Dank je. Dat is een goed punt. Zo had ik er nog niet naar gekeken.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6333
  • Reputatie 250
  • 7 april 2017
  • 14:43

Het schijnt dat de nieuwe Samsung 8 serie toestellen nogal een afwijkende maat hebben.

https://www.google.nl/amp/s/androidworld.nl/amp/nieuws/25-dingen-samsung-galaxy-s8/

Gilb

Gilb

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 187
  • Reputatie 0
  • 8 april 2017
  • 10:57

Ze schijnen inderdaad wat afwijkend van vorm. Overigens heb ik beide modellen gisteren in de Samsung Store in de hand gehad. Die 8+ is toch wel behoorlijk groot. Maar wat een mooi beeld hebben beide modellen.

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 14 april 2017
  • 23:31

Ik ben voor de S8 gegaan. Dit omdat ik de Note 4 heb, maar echt veel te groot voor mijn kleine vrouwenhandjes.

De s8 heb ik van de week in de winkel even gezien en kunnen vasthouden, hij is wat smaller en hoger, en lag lekkerder in 1 hand dan mijn note 4.

De s8 plus kan ik geen mening over geven, niet gezien of vast gehad, maar als ik naar de spec kijk en vergelijk met mijn note 4, weet ik dat deze voor mij te groot zal aanvoelen.

Gilb

Gilb

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 187
  • Reputatie 0
  • 15 april 2017
  • 09:59

Dan kan ik me voorstellen dat je inderdaad voor de S8 bent gegaan, en als je ook al een Note 4 hebt. 

Ik heb mijn keus nu ook gemaakt. Ik heb veel getwijfeld, koos eerst voor de S8 maar heb mijn pre-order later weer veranderd in de S8+, kleur zwart. Nu maar hopen dat ik juiste keus heb gemaakt ;-)

Inmiddels heb ik ook al een hoesje binnen, namelijk de Case-Mate Tough Mag. Ik had een vergelijkbaar hoesje ook voor mijn S6 en ben er zeer tevreden mee. 

Nu nog een screenprotector…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren