Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Plantje

Plantje

• Lid sinds 03 augustus 2016
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2017
  • 14:00

Onlangs is mijn vriendin over gegaan van een Lumia 930 naar een Samsung Galaxy S7. En ik moet zeggen: I'm impressed! Dusdanig, dat ik in ieder geval voor mobiel ook de stap maar ga maken. Voor tablet ga ik het nog even bezien.

Nu is eigenlijk de eerste logische stap om ook te gaan voor een Galaxy S7 of nog even te wachten op een Galaxy S8. Maar is dat wel zo verstandig? Een vriend van me raadde me aan om te gaan voor een One Plus 3T.

Wat is wijsheid?

Belangrijk is, dat ik goede foto's wil kunnen maken. (Er werd altijd gezegd, dat je dan bij de Lumia's sowieso goed zit en dat is ook wel zo)
Verder lijkt het me ook wel eens leuk om gewoon accessoires te kunnen kopen in de normale winkels. Iets wat de afgelopen jaaaaaren met Windows Mobile toestellen niet mogelijk was. Of zou ik dan eigenlijk gewoon voor een iPhone moeten gaan?

Het mooie van de overstap van Windows naar Android is dat ik me niet hoef af te vragen wat wel en wat niet kan.

Zijn er verder nog zaken die de moeite waard zijn om in overweging te nemen? Als ik ook een Samsung Gear (Fit) horloge overweeg is het dan bijvoorbeeld van enorm toegevoegde waarde om ook voor een Samsung telefoon te gaan?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren