Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Elena

Elena

• Lid sinds 17 oktober 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2016
  • 11:11

Hallo
Wie kan mij goede raad heven. Ik heb 2 jaar sony experia gehad wel goede telefoon aleen probleem is dat naar 1 jaar zuinig gebruik wordt het stuk( glas kapot en z.v.) .Laatste week las ik artikel kopen telefoon uit china.
Ik heb niet zo veel verstand van telefoons. Mijn budget ligt tussen € 200-300 gezien dat telefoon gaat 1.5-2 jaar mee. Nu zie ik paar telefoons:

Originele MEIZU Pro6 Pro 6 4G LTE Mobiele Telefoon Helio X25 Deca Core 2.0 GHz 5.2 "1920X1080 p 4 GB
RAM 32 GB ROM Dual Sim 21.16MP Camera

Originele MEIZU MX6 FDD 4G LTE Smartphone Helio X20 Deca Core 5.5 "FHD 1080 P 4G RAM mTouch Dual Simkaart Mobiele Telefoon

Xiaomi Mi5 3 GB RAM 32 GB ROM Snapdragon 820 Quad Core Druk Vingerafdruk ID FDD LTE 4G 16.0MP 5.15 "MIUI 7 Mobiele Telefoons
Letv LeEco Le 1 Pro Le Een Pro X800 4G Mobiele Telefoon 5.5 "2560*1440 Octa Core Snapdragon 810 4G RAM 32G ROM 13.0 MPCamera

Wie kan mij ermee helpen of ervaring heeft met kopen uit china.Hoe werk het?
Ik zou graag op de  telefoon willen hebben. Goede kamera,opslagcapisitiet , prosessor en goede geluid.
Sony heeft niet zo goede geluid uit mij ervaring.
Ik weet het gaat altijd om personelijke keuzes qua uitstralling,mij gaat het on technische specificaties.
Ik zou fijn vinden voor de hulp.

alvast bedankt
Elena

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1123
  • Reputatie 10
  • 20 oktober 2016
  • 23:39

De ervaringen met Chinese telefoons zijn niet altijd even positief. Vaak gaat het goed, maar er zijn ook veel negatieve ervaringen te vinden op het internet. Hoewel specificaties vaak OK lijken, is de hardware en vaker nog de software niet altijd even degelijk of stabiel. 

Je zegt dat je niet zo veel verstand hebt van telefoons. Waarom dan niet binnen je budget een telefoon van een A-merk in de Nederlandse winkel kopen? Ga met een vriend of kennis naar een Mediamarkt of zo. Daar kun je de telefoons uitproberen en kijken of ze aan je eisen voldoen. 
Bij problemen kun je gemakkelijker bij een winkel in Nederland terecht (met Europese klantbescherming) dan dat je met 'China in discussie gaat'.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren