Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JJ10

JJ10

• Lid sinds 12 februari 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2016
  • 10:46

Hallo allemaal,
De meeste van ons hebben al een mening kunnen vormen over de Pixel (XL) en de daarbij behorende prijs.
Wat mij is opgevallen is dat ik nog niks heb gelezen over het importeren van het toestel vanuit Amerika?
Ik ben een leek op dit gebied, maar prijstechnisch lijkt mij dit erg interessant aangezien je dan voor minder dan €600 het toestel (de kleine met 32 gb) zou moeten kunnen kopen.
Of is dit niet mogelijk doordat er een samenwerking met Verizon of door een andere beperking?
Ik hoor graag jullie ideeën aangezien een kennis van mij regelmatig in Amerika is :-)

Gr. JJ

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 7 oktober 2016
  • 11:43

Dat kan zeker… Het probleem is alleen: heffingen en verzendkosten. Zodra het product Nederland binnenkomt, zal er in ieder geval BTW geheven worden en dan is je toestel ineens 20% duurder geworden. Los van de verzendkosten, is het dan al niet meer bijster interessant. 

Zelf meenemen uit Amerika zou wel een optie zijn, alhoewel je dan officieel ook moet aangeven en BTW betalen!

Uhmmmm…. Android?

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 7 oktober 2016
  • 12:25