Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Margriet1971

Margriet1971

• Lid sinds 19 augustus 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2016
  • 09:27

Hi,

Op dit moment heb ik een LG Nexus 5 (2014). Eigenlijk ben ik errug tevreden, met name over de camera!! Minpunt is, dat hij GPS niet goed vasthoudt. Bekend probleem en fabrieksinstellingen reset heeft niet geholpen. Tijd voor nieuw dus ?. 

Ik liet mijn oog vallen op: LG G5 vanwege prijs/kwaliteit.
De nieuwe Nexus (huwawai p6) is ook een optie maar ook de Samsung s7 (Edge).

Gisteren even in winkels gekeken en ontdekte ander voor-(of na-)deel. De Nexus is een echte googlefoon, de G5 heeft een schilletje, waardoor je niet oneindig de nieuwste androidversie hebt.

Kortom, … Ik worstel en kom nog niet boven.  Ik zoek:

- snelheid
- goede kwaliteit camera
- GPS geeft geen probs. "…… Iemand tips???

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6580
  • Reputatie 250
  • 19 augustus 2016
  • 10:31

Ik heb zelf de nexus 6p 2 maandjes gehad en moet zeggen een goed toestel en geen problemen met de GPS plus de camera is redelijk goed er zit alleen geen optical image stabilisatie op, de 6p is ook razend snel,  ik heb hem weg gedaan omdat ik hem toch te groot vond.
Persoonlijk vind ik de vingerprint scanner aan de achterzijde een betere plek dan aan de voorkant. 

Op het moment bezit ik een galaxy s7 edge en deze vind ik kwa afmetingen weer beter de camera is stukken  beter dan de nexus 6p kwa snelheid ligt het bijmekaar de accu gaat aanzienlijk langer mee op de 7 edge,  GPS heb ik totaal geen problemen mee,  een nadeel vind ik wel het edge randje zo heel af en toe raak je hem aan tijdens het typen en komt er een andere letter voorbij. 

Houdt ook in de gaten dat de 810 proccesor die in de 6p zit warm kan worden dit kan de performance en accu prestaties verminderen alhoewel ik er weinig van gemerkt heb,  bij de HTC m9 wordt dezelfde proccesor gebruikt en deze wordt loeiheet,  ik heb deze ook een half maandje in het bezit gehad, zie link. 

http://m.androidcentral.com/does-nexus-6p-get-hot

De lg g5 weet ik niet.

Wat je ook kunt doen is wachten op de volgende nexus uitvoeringen deze worden gemaakt door HTC,  zie ook link. 

Het zal niet zolang meer duren eer deze nexus toestellen te koop zijn. 

'Dit zijn de nieuwe Nexus Marlin en Sailfish' http://androidworld.nl/nieuws/dit-zijn-de-nieuwe-nexus-marlin-en-sailfish/ via @Androidworld

Verder zou je ook nog eens kunnen kijken naar de HUAWEI p9 en p9 plus,  schijnt ook goed te zijn vooral de camera. 

Huawei P9 en P9 Plus officieel: dubbele camera met Leica-lenzen http://androidworld.nl/nieuws/huawei-p9-officieel/ via @Androidworld

Bewerkt (19 augustus 2016 10:50) | extra info toegevoegd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren