Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Klaas95

Klaas95

• Lid sinds 09 juni 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2016
  • 12:56

Beste allemaal,

Ik heb een S3 en mag binnenkort een nieuw abonnement kiezen. Nu wil ik niet een te duur abonnement en heb een aantal telefoons die mij aanspreken.
- Samsung S5 neo
- Huawei P9 lite
- LG Nexus 5X 16GB

Belangrijk vindt ik dat de telefoon snel is en vooral snel blijft. Verder wil ik graag een android toestel. 
Welke van deze telefoon raden jullie aan?(Mag natuurlijk ook iets anders zijn, als het maar niet veel duurder is dan max 22 euro in de maand(Liever geen apple))

Alvast bedankt

Gr. Klaas

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6592
  • Reputatie 250
  • 9 juni 2016
  • 20:13

wat belangrijk is dat de telefoon voldoende ram geheugen heeft en een snelle proccesor plus voldoende geheugen voor apps, houdt in de gaten dat bijvoorbeeld een 8 gb toestel daar al snel 4 gb aan geheugen afgaat voor het systeem dan houdt je nog maar 4gb over voor apps dit geeft een vertekend beeld en wordt er nooit bij vermeld tijdens de verkoop.

ik persoonlijk als ik uit jou lijstje moest kiezen zou ik de nexus 5x nemen, deze loopt ook altijd voorop als het om updates gaat (als je dat belangrijk vind)

een gemis op de p9 lite is het ontbreken van een app drawer, wat wel goed doordacht is de vingerprintscanner op de achterkant dit werkt vele malen beter dan op de voorkant zoals bij samsung telefoon's

wat ook geen slechte telefoon is een motorola moto g  (2015) klik hier om naar een review en abbo's te gaan, deze heeft geen vingerprintscanner.

Bewerkt (9 juni 2016 20:16) | extra info toegevoegt
Klaas95

Klaas95

• Lid sinds 09 juni 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2016
  • 21:27

Oke, dankje voor je reactie. Helaas bieden ze de nexus niet aan bij mijn providor en wil hier wel graag bij blijven. Dus nu gaat het tussen de S5 neo en P9 lite
Welke is beter qua;

- snelheid
- batterij duur
- Het nog steeds goed functioneren over twee jaar.

Of te wel wat zijn de voor en nadelen van de twee toestellen en welke raden jullie mij aan?

Gr. Klaas

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren