Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

martijnd90

martijnd90

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 april 2016
  • 12:29

Hallo.

Wat zou een mooie opvolger zijn voor de One M7. Ik kom van de Desire X en dat was een enorme stap vooruit, maar ik heb niet het idee dat ik weer zo'n stap hoef te maken. Afgezien van de gebruikschade (waaronder barst in het scherm) is de M7 nog goed. Hij is snel genoeg, voldoende geheugen etc. Scherm is ook top.

Ik zou dus graag een vervanger willen die mij ongeveer het zelfde kan bieden, met maximaal 5" scherm.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6593
  • Reputatie 250
  • 5 april 2016
  • 13:26

misschien is de lg nexus 5x of de motorola moto g (2015) iets voor jou, aangezien je niet zo'n grote stap wilt maken, de 5x is wel iets groter dan 5 inch.

wil je een aluminium toestel (preminum) en hogere specificaties dan zul je dieper in de buidel moeten tasten.

je zou ook nog voor een oneplus 2 kunnen gaan, helaas is deze ook weer groter dan 5 inch namelijk 5.5 inch.

of de galaxy s6 maar die is meteen weer een stuk duurder en heeft een 5.1 inch scherm.

Bewerkt (5 april 2016 13:38)
martijnd90

martijnd90

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 april 2016
  • 14:20

Bedankt voor de suggesties. Ik heb interesse in de Moto G 2015 en in de Wileyfox Swift die verlijkbare specs heeft, maar ik vraag me af of ik er kwa gebruikerservaring dan niet op achteruit ga ten opzichte van de M7

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6593
  • Reputatie 250
  • 5 april 2016
  • 15:02

Je gaat natuurlijk wel dingen missen zoals de dubbele front speakers een infrarood afstandsbediening en de moto g heeft meer de stock Android interface daar waar  HTC de sense interface heeft daar zit wel duidelijk verschil in.

Kwam camera zal het niet zoveel schelen daar waar HTC de 4 ultrapixel camera heeft en de moto g 13 megapixel heeft.
Het ram geheugen is ook minder bij de moto er zit volgens mij wel verschil in welke je hebt de 8 of 16 gb versie maar ik denk dat ze voor mekaar niet veel onderdoen, daarentegen heeft de moto wel weer een mogelijkheid voor een micro SD kaart en het toestel is stof & waterdicht.

Het scherm zal iets beter zijn van de HTC.

Klik hier voor een vergelijking in specificaties tussen de HTC one m7 en moto g 2015.

Het beste kun je even bij een telefoonwinkel het toestel proberen.

Houdt er met een eventuele aanschaf wel rekening mee dat 8 GB waarvan er toch al snel 2 GB voor het systeem afgaat je nog maar 6 GB overhoudt voor apps dan is de 16 GB versie geen overbodige luxe.

Bewerkt (5 april 2016 15:13) | link toegevoegt
TheOnlyJean

TheOnlyJean

• Lid sinds 16 juni 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2016
  • 16:30

De Wileyfox Swift heeft standaard 16GB en 2 GB Ram, dus het dubbele dan de Motorola G en voor een lagere prijs en werkt perfect heb hem nu een week (ja inderdaad pas een week).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren