Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

BreeZe

BreeZe

• Lid sinds 10 september 2009
  • Berichten 107
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2016
  • 22:58

Hoi AW'ers,

Ik mag inmiddels verlengen en op het moment in het bezit van een HTC M8.
Heerlijk toestel, maar de batterij begint langzaam aan z'n einde te komen en valt steeds vaker uit bij 20%

Enerzijds wil ik wachten op de nieuwe HTC 10, anderzijds misschien een recent toestel 2015ish.

Het moet in ieder geval weer een 2jaar meegaan, voldoende updates mee krijgen en een premium look&feel hebben!

Sowieso geen Samsung, gewoon niet mijn merk

LG G4?! / V10 (Al is ie wat groot naar mijn mening)
Nexus 6P?
Motorola? 
Sony? 

Moet minstens 3gb werkgeheugen hebben en uitbreidbaar opslag geheugen hebben.

Ja ik weet het  lastige klant, maar door alle reviews,hands-on's en x vs y's word ik ook niet meer wijzer!

Wie heeft wat hands-on ervaring met en wat is aan te raden!?

thanks in advance 

DJ-Galaxy

DJ-Galaxy

• Lid sinds 11 maart 2012
  • Berichten 404
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2016
  • 00:16

Neem een Huawei

Ik heb de P8 en ben er meer tevreden over als de Xperia Z1 die ik had.

Groeten Dirk

BreeZe

BreeZe

• Berichten 107
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2016
  • 12:15

maar goed de stap van een z1 naar een p8 is natuurlijk behoorlijk!

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6580
  • Reputatie 250
  • 28 maart 2016
  • 14:18

na mijn htc one m8 (heb altijd htc gehad) ben ik overgestapt naar een galaxy s6 deze heb ik zeggen & schrijven 2 weken gehad ik had veel problemen met het geheugen die vol liep (kan inmiddels al opgelost zijn) daarna had ik na twee dagen gebruik orginele clearview cover een en als beschadigingen over het scherm, het enigste positieve aan het toestel vond ik de camera/vingerprint sensor en de premium look & feel, na 2 weken heb ik hen dan ook ingeruild voor een motorola nexus 6.

wat de motorola nexus 6 betreft vond ik behoorlijk slecht en dan metname de camera en dat het toestel van kunstof is daar kwam nog bij dat de achterkant omhoog kwam  doordat de accu bol ging staan(schijnt een kwaal te zijn) verder was het scherm oke en de kijkhoeken ook daar kwam ook nog eens bij dat het toestel behoorlijk groot is en moeilijk in de broekzak te houden is vooral als je wilt gaan zitten, demotorola nexus 6 heb ik na twee maandjes weer ingeruild voor een huawei nexus 6p.

huawei nexus 6p is er tenopzichte van de motorola nexus 6 behoorlijk op vooruit gegaan het toestel voelt iets minder groot aan heeft een priemium look & feel het scherm en de kijkhoeken zijn hetzelfde de camera doet het stukken beter ondanks het gemis van de optical image stabilization, de vingeprint scanner werkt uitzondelijk goed en de positie aan de achterkant vond ik in het begin nogal vreemd maar na een week gebruik wil je eingelijk niets anders meer.
wat de proccesor (snapdragon 810 v2.1) betreft moet ik zeggen dat het wel meevalt met het hitte  probleem ten opzichte van de eerste versie 810 proccesor, het toestel voelt snel aan al moet ik zeggen dat er maar weinig verschil is kwa snelheid met de motorola nexus 6 soms krijg ik de indruk dat hij zelf langzamer is tenopzichte van de motorola.

voor de rest ben ik zeer te spreken over de huawei nexus 6p, je krijgt altijd de laatste updates en toestel komt na veel gebruik toch nog makkelijk de dag door zonder laden en als je toch zonder komt te zitten dan heb je hem binnen een uur weer vol opgeladen dankzij het snelladen het enigste naadeel is dat er geen mirco sd kaart slot in zit en accu niet verwijderbaar is en dat je de oude usb kabels niet kunt gebruiken vanwege de usb c aansluiting.

op zich ben ik op het moment zeer te spreken over de huawei 6p misschien dat ik nog overstap naar de htc one m10 maar dan moet deze toch stukken beter zijn dan de nexus anders zie ik de meerwaarde er niet van in.

ik heb ook nog een poosje gedacht aan de oneplus 2 maar ik vond de huawei nexus 6p toch iets beter.

persoonlijk als je toch een nieuwe telefoon mag uitzoeken zou ik wachten op de htc one m10 ook al was het vanwege de problemen met de 810 proccesor.

zie ook, "Performance Snapdragon 810-chipset in OnePlus 2, te vergelijken met goedkope telefoons"

ik hoop dat je iets aan de info hebt en makkelijker een keuze kunt maken.

Bewerkt (28 maart 2016 14:34) | link toegevoegt
BreeZe

BreeZe

• Berichten 107
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2016
  • 20:15

@Gizmobinky, thnx helder!!

Wacht ik nog enkele weken wat de 10 gaat doen en dan is de keuze alsnog snel gemaakt!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren