Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mundigbuundere

mundigbuundere

• Lid sinds 14 maart 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2016
  • 21:07

Hallo,

Zoals de titel al doet vermoeden, ben ik op zoek naar een vervanger voor mijn HTC One Mini 2. Ik heb hem in de 10 maanden dat ik hem nu heb 'versneld afgeschreven' doordat hij nét die ene dag dat er geen hoesje omheen zat viel en verder heeft hij nog wat meer mee gemaakt. De microfoon en frontcamera hebben het inmiddels begeven en in het scherm zitten een paar barsten. Op zich is het een prima telefoon, alleen valt het me op dat de ontvangst van dit toestel niet zo goed is als van mijn Nokia 3720 Classic waar ik nu zo lang mijn simkaartje in heb zitten. Ook valt de accuduur mij een beetje tegen, net als het feit dat de HTC sommige apps maar met moeite en/of hakerig draait. 

Ik ben op zoek naar een vervanger die niet persé 'mini' hoeft te zijn, maar die wel uitgevoerd kan worden met een beschermend batterijhoesje (niet mogelijk voor de mini), een betere antenne en een zwaardere processor. Het hoeft niet persé het meest hightech toestel te zijn, zolang hij maar wel een beetje goed mee kan. Verder mag het absoluut geen Samsung zijn, omdat deze naar mijn ervaring een slechte microfoon hebben (erg vervelend voor je gesprekspartner). HTC is me tot op heden goed bevallen, maar ik sta natuurlijk open voor jullie suggesties.

Alvast bedankt,

Wout

Bewerkt (14 maart 2016 21:08)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren