Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Oltretomba

Oltretomba

• Lid sinds 15 maart 2010
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2015
  • 12:48

De OnePlus heeft mijn interesse gewekt. Nu heb ik geen ervaring met dit apparaat, heb er zelfs nog nooit een gezien of in mijn handen gehad. Voor mij dus onbekend.
Daar mijn abonnement eind september afloopt en ik over wil stappen op sim-only, leek het mij een goed plan om een OnePlus los te kopen. Maarrrrr…wat zou een verstandige keus zijn: Een One aanschaffen, of toch maar iets langer wachten, en gaan voor de Two (waar je ook wel weer een invite etc. voor nodig zal hebben)?
Wat zijn jullie ideeën hierover?

Bedankt,

Robert

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 8 juni 2015
  • 13:16

dat is nog moeilijk te zeggen omdat de specificaties van de Two nog niet bekend zijn (denk ik).

Ik heb een OnePlus One en ben over het algemeen tevreden en voldoet nog steeds aan bijna alles wat je van een moderne topsmartphone mag verwachten, alleen vind ik de touch display niet zo nauwkeurig als dat ik gewend ben met mijn vorige samsung toestellen. En hoe veel ik ook van de cyanogenmod software hou, het is wel wat buggy. Nu is er ook een eigen ColorOS door Oneplus ontwikkeld wat denk ik wat stabieler is (maar waar wat fijne features van CM ontbreken). Deze heb ik nog niet geprobeerd. Maar al met al is het een goeie prijs voor een snelle telefoon.

die invites moet je je niet door laten ontmoedigen, daar kom je wel aan (evt via AW).

Tevens topic naar het Koopadvies forum verplaatst

Bewerkt (8 juni 2015 14:02)
Oltretomba

Oltretomba

• Lid sinds 15 maart 2010
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2015
  • 13:42

Hmmm, even afwachten dus (lekker obligaat antwoord).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren