Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

clubber

clubber

  • Lid sinds 05 juli 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • #1
  • 20 mei 2015
  • 23:46

Hoi Allemaal,

Ik ben aan een nieuwe smartphone toe, en in plaats van altijd maar Samsung te kopen dacht ik eens aan een chinees alternatief. Wie van jullie heeft reeds een phone geïmporteerd en hoe is dit meegevallen? Is er een manier om de douanekosten te omzeilen zodat goedkoop niet duurkoop zal worden?

Ik dacht aan een xiaomi mi4, maar aangezien dit ook reeds een licht verouderd model is mag het ook iets anders zijn. Hetgeen wat ik belangrijk vind is dat er een goede support komt, en de phone ook regelmatig een update zal krijgen. Ook de mogelijkheid om de Nederlandse taal in te stellen in de volledige software zou handig zijn.

Het toestel mag de 250 a 300 euro niet overschrijden, anders kan ik beter hier een toestel kopen.

Alle tips zijn welkom

grts

nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6010
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #2
  • 21 mei 2015
  • 07:15

Verplaatst naar het Koopadvies forum

daikenas08

daikenas08

  • Lid sinds 11 november 2010
  • Berichten 411
  • Reputatie 0
  • #3
  • 29 mei 2015
  • 07:50

Oneplus?
-vaak updates
-nederlandse taal
-grote online community
-strakke service na verkoop
-prijs/kwaliteit (wel 350 euri voor 64GB)
-it looks beautiful?

Alle geruchten dat het rommel is komen van de haters (en Apple blijft maar verkopen)
Tis een perfect toestel maar 1 op de 10.000 bevat foutjes, vandaag (op een maandag) mailen en ten laatste vrijdag is oude toestel opgehaald en heb je een nieuwe.
Je hoort zo vaak problemen omdat er ook mensen zijn die je problemen oplossen. Waar loop de rest met zn sgs als ie kapot is? Internet? Nee, de winkel waar ie gekocht is.
Oke; ghost touch was a thing (software fout voor sommige) maar tis opgelost!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren